Thursday, May 6, 2010

Swatch & Review NYX Cream Blush.

Cremeblushes zijn fijn! Ik was er altijd een beetje huiverig voor omdat ze zo enorm gepigmenteerd zijn, maar toen ik mijn eerste cremeblush van Essence kocht was ik overstag. Ze zijn heel goed uit te werken en geven een heel natuurijk effect. Ik had op internet al een aantal reviews gelezen over de NYX Cream Blushes en toen het weer eens tijd werd voor een bestelling bij CherryCulture, besloot ik hem te kopen. Inmiddels heb ik een Sigma stippling brush en kan ik hem daarmee heel gelijkmatig aanbrengen en zo is het effect nog natuurlijker! Een kleur kiezen is lastig. Uiteindelijk ben ik op gevoel voor dit kleurtje, "Glow" gegaan. Hij is vrij donker, maar omdat hij goed op te bouwen is komt dat wel goed. Maar er zijn nog veel meer kleurtjes die me aanspreken. Misschien dat ik er dus nog wel meer aanschaf.
(De blush is al een beetje mishandeld door de Duo Fibre brush...)
Ja, dit is een veegje. Je ziet meteen een vrij dikke laag creme. De formule is vrij vloeibaar en daardoor makkelijk uit te werken. Maar, dit is zoals je ziet erg heftig!
De blush uitgewerkt. Een mooie "flush of colour" toch? Het is maar goed dat je met een stippling brush gelijkmatig een klein beetje blush kunt oppakken en opbrengen, anders had ik waarschijnlijk vaak met clownswangetjes rondgelopen (lees: teveel opsmeren). Een NYX Cream Blush kost op CherryCulture trouwens 6 dollar, wat ongeveer 4,70 is. Goedkoop, en zeker geen miskoop!

2 comments:

  1. Ik vind crèmeblushes toch ook een beetje eng eerlijk gezegd :)

    ReplyDelete
  2. Ik heb deze cremeblush ook en vind 'm ook erg fijn! Ik poeder het altijd af met een poederblush, zodat de blush er veel beter op blijft zitten!

    ReplyDelete