Tuesday, May 4, 2010

Something Super Beautiful: Nieuw Familielid.

Niet echt een beautypost maar ik wilde haar wel even showen.Tadaaaaa!


Daar is ze dan! Is ze niet moooi ?? :) Ik ben er zo blij mee! Het was echt een rib uit mijn lijf! Maar ik heb er hard voor gespaard en ik gebruik haar dagelijks, zowel voor mijn studie als de blog. En filmpjes opnemen is echt super makkelijk met zo'n ding! Dus die komen misschien wel vaker voorbij? Als jullie dat leuk zouden vinden natuurlijk?!


Ik heb maanden en maanden op een 7 jaar oude IBook gewerkt dus dit is echt een verademing! Zo snel!

9 comments:

  1. Ik heb een mini samsung laptop, een witte en die lijkt echt precies op een MACbook maar way goedkoper! Vind ze er wel mooi uitzien!

    ReplyDelete
  2. Leuk voor je! Ik kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent, mijn laptop is ook een oud rotding :)

    ReplyDelete
  3. toeval, heb hem gisteren ook gekocht!

    ReplyDelete
  4. Mooi ding hoor! Veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  5. Waauw! Prachtig:) ik wil er ook graag eentje maar ik durf gewoon niet in 1 keer zoveel geld uit te geven hihi

    ReplyDelete
  6. @ Myrna: die kleintjes zijn ook leuk! Maar voor mijn studie werk ik ook met hele zware programma's en dat werkt niet op zo'n klein ding :$

    @ Marijke: Mooi, he? Dat snap ik! Hahaha..

    @ Justine: het is zo'n verbetering!

    @ Ano: grappig zeg! En hoe bevalt die van jou?

    @ Suzy: Ben ik helemaal met je eens! Sowieso producten van Apple vind ik sexy! *jummie*

    @ LaToya: Thanks! Dat lukt wel ;)

    @ Eline: Ik vond het ook echt dood eng om zoveel geld uit te geven. Maar die IBook van mijn vriend was dus al 7 jaar oud en werkte eigenlijk nog heel goed. Dus als je bedenkt dat je dus 7 jaar met zo'n ding kan doen.. valt het eigenlijk wel mee. En ik heb geen virussoftware nodig dus dat scheelt ook geld! ;) En mijn schoonvader zegt altijd: "Met betalen ben je er vanaf." En je krijgt er iets moois en goeds voor terug :P

    ReplyDelete
  7. Wauw, een prachtig ding!
    Psst: Ik vind jullie 'nieuwe' header ook erg leuk!

    ReplyDelete