Monday, May 3, 2010

Sleek make up.


Sleek make up is een in Nederland nog niet zo heel erg bekend merk. Ik zie net dat Alice & Jo havessentials het verkoopt, maar andere verkooppunten ken ik niet. Jammer dat je het nog bijna niet hier in Nederland kan kopen, want volgens veel Britse dames is het merk zeker de moeite waard. Bekende fans van Sleek zijn bijv de dames van Pixiewoo (op youtube).

Voorheen was Sleek make up alleen in Engelse drogisterijen als Superdrug te koop, maar sinds enige tijd hebben ze ook een webshop die ook internationaal verzend. En dat doen ze voor maar 6 euro! De producten zijn niet super goedkoop, qua prijsklasse moet je een beetje aan GOSH denken. Een lipstick kost 6 euro. Maar het meest bekend van Sleek make up zijn denk ik de paletten.

www.sleekmakeup.com


Kennen jullie dit merk al? Wat vinden jullie echte aanraders? Ik ben er zelf wel heel erg benieuwd naar, dus als ik in juni in Londen ben ga ik dit merk zeker goed bekijken!

6 comments:

  1. Ikzelf heb een tinted lip conditioner en sleek palet in storm gekocht in london, ik hou van die producten!

    ReplyDelete
  2. Ik heb het sunset palette (swatches: http://princesa-livia.blogspot.com/2009/10/my-first-sleek-eyeshadow-palette-sunset.html). Achteraf gezien had ik liever het storm palette gehad vanwege de kleuren (zoveel rood!!), maar het is echt van goede kwaliteit met heul veel pigment en goed te blenden :)

    ReplyDelete
  3. Ik ben heel erg benieuwd, dus raad me vooral dingen aan... of af ;)

    ReplyDelete
  4. Ik heb drie sleek paletten en ik hou er echt van. Die oogschaduw is zó fijn! Ik ben wel benieuwd naar andere producten maar heb nu niet zoveel geld dus die ga ik nog even niet kopen.

    ReplyDelete
  5. Ik heb een zwarte gelliner van sleek. Hij werkt op zich goed maar begint nu (na een paar maanden) wel wat te korrelen/uit te drogen.
    Ik heb 'm gekocht in een klein winkeltje in de van woustraat in Amsterdam. Ze hebben daar meerdere producten van sleek. De winkel heet rafina's hair and beauty shop.

    ReplyDelete