Monday, May 24, 2010

Review: ELF Studio Cream Eyeliner.

Hier is hij dan eindelijk, de review van de ELF Studio Cream Eyeliner. Inmiddels heb ik hem al aardig wat keren gebruikt, en ik moet zeggen: ik ben er heel tevreden over!

The Price: 3,50 (GBP), zoals alle ELF Studio producten. Omgerekend komt dat op zo'n 4 euro. Lekker goedkoop!
The Looks: Een klein vierkanten potje van plastic met een schroefdeksel. Op zich ziet het er best goed uit, helemaal niet cheap. Het schroefdeksel werkt erg soepel, maar sluit desondanks goed af. En dat is maar goed ook, anders zou de eyeliner uitdrogen. Als je het dekseltje opendraait zie je een matzwart goedje.
The Good: De eyeliner smeert goed uit en ik heb niet meegemaakt dat het in de loop van de dag uit ging lopen of ging vlekken. Je kunt er een mooi diepzwart lijntje mee trekken en het kost geen enkele moeite.
The Bad: De gel is niet heel vloeibaar. Het heeft een beetje de neiging tot brokkelen (zou hij dan stiekem toch een beetje uitdrogen?), maar gelukkig merk je daar bij het aanbrengen niets van. Ik maak nu voor gebruik de gel een klein beetje warm en dat gaat een stuk beter. Als je dat niet doet moet je ook sneller opnieuw je kwastje in de liner dippen. In een keer een lijntje trekken gaat dan eigenlijk niet.
The Verdict: Ik ben heel erg tevreden over deze cream eyeliner. Met een potlood kan ik absoluut niet overweg, maar met dit product trek ik zo een strak, zwart lijntje. Geweldig! Nu moet ik toegeven dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb (wat betreft cream eyeliners), maar voor een beginneling, of voor mensen die graag eens een cream eyeliner uit willen proberen is dit product zeer aan te raden! Het is het geld meer dan waard.
De swatch:
Boven een lijntje getrokken met de ELF Eyeliner brush (ook te zien op de product-foto's), onder met de Sigma SS266. Ik moet zeggen dat ik de laatste het fijnst vind werken. Het is een heel dun kwastje wat een strak lijntje kan trekken. De ELF kwast is wat dikker/breder, en daardoor krijg je ook een vollere lijn.

2 comments: