Tuesday, May 25, 2010

Polish Of The Day.

Voor de blog hanteren we vaak wat ongeschreven regels. Meestal willen we minstens twee posts tussen nagellakswatches. Maar ik breek deze regel nu even voor dit lakje. Want ik vind hem perfect. Hij dekt mooi, is lekker knalblauw en is wat mij betreft de kleur voor deze zomer. En hij is gewoon van de Hema!
Omdat het volgens mij maar een tijdelijke collectie is wilde ik jullie even waarschuwen. Hij is 2,50 en bij een gebruinde huid is hij vast prachtig. Hij doet me eerlijk gezegd wel een beetje denken aan Blue My Mind van H&M qua felheid. Wat vinden jullie van deze kleur?

6 comments:

  1. Erg mooi! Hij lijkt ook wat op Bella's choice van H&m!

    ReplyDelete
  2. Normaal ben ik niet zo van de felle kleuren maar dit is wel heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Hij is mooi, maar ik denk niet dat ik die kleur zo snel zou dragen.. Ik heb de groene versie ervan en die is ook heel mooi :D

    ReplyDelete
  4. Ik vind het een hele mooie kleur!

    ReplyDelete