Saturday, May 22, 2010

Polish Of The Day.

Natuurlijk moest ik de glitterende Essenca topcoat (die ik van mijn lieve zusje kreeg) meteen uitproberen. In het flesje zag het er in ieder geval veelbelovend uit! Vierkante flakes met gewone kleine glittertjes door elkaar. Ik heb hem in de kleurstelling paars/roze. Op de beautyblog van Justine las ik dat de lakjes "Nail Art Twins" heten omdat het bijpassende setjes zijn. Zo hoort er bij deze 'glitter topper' dus ook een basiskleur. Maar goed, ik heb genoeg lakjes waar ik hem overheen kan dragen, dus dat is niet noodzakelijk. Ik wilde hem over een neutraal lakje proberen maar zwart vond ik ook zo saai. Dus werd het Recycle van China Glaze.
Het is een leuke topcoat met aparte vierkante flakes. Ook de kleurstelling is erg leuk! Enig minpuntje is misschien de droogtijd. Die is vrij lang... Maar het ziet er wel feestelijk uit toch?
De prijs weet ik niet, want ik heb ze zelf nog niet in de winkel gezien...

4 comments:

  1. Leuke combi! Zal alleen wel een crime zijn om die glitters eraf te krijgen...

    ReplyDelete
  2. http://thedutchnailblog.blogspot.com/2010/05/awesome-sauce.html :)

    ReplyDelete
  3. @ Sabine
    Ik ben hem al op meerdere blogs tegengekom ja. Het is gewoon een gezellige glitter topcoat en Essence kennende voor een leuk prijsje ;)

    ReplyDelete
  4. Bij ons hebben ze geen glitter lakjes van Essence en dat vind ik echt heel erg stom :o

    ReplyDelete