Wednesday, May 12, 2010

Polish Of The Day.

Vandaag een van mijn Sinful Colors lakjes die ik recent bestelde bij CherryCulture. Het zijn mijn eerste lakjes van dit merk dus ik was erg benieuwd naar de kwaliteit! Zeker omdat ze maar 2 (!) dollar per stuk zijn.
En ik wil er best meer proberen want ze bevallen prima! Na twee laagjes zijn ze volledig dekkend. Maar wel uitkijken, op de een of andere manier blijft er onwijs veel nagellak aan het kwastje hangen (ook al strijk je het een beetje af aan de rand). Vaak belandde er ineens een grote klodder nagellak op mijn nagels terwijl ik net zo netjes aan het lakken was... De lak droogt iets minder snel dan OPI heb ik het idee, maar ik vind dat niet zo'n groot probleem. Dit is de kleur Soul Mate. Ik vond het heel lastig om een kleurtje uit te kiezen omdat Sinful Colors er ongelofelijk veel heeft, en ik niet heel veel swatches kon vinden. Maar deze is heel leuk! Lief roze cream lakje. Heel subtiel maar toch zichtbaar.
Sinful Colors nagellak is perfect als je budget eens een keertje wat kleiner is maar je toch nog wat leuke kleurtjes wilt toevoegen aan je collectie.

13 comments:

  1. Ziet er onwijs goed uit :) Kun je deze ook in Nederland bestellen/kopen?

    ReplyDelete
  2. oehh cute! maar je nagels zijn ook zo mooi, dat is altijd verraderlijk ;) hehe
    ze verkopen die nu opeens bij Di, en ze doen alsof ze van Prestige zijn, en vragen er 6 euro voor! dat vind ik wel gemeen, gezien dat toch echt budgetlakjes zijn :(

    ReplyDelete
  3. Lief kleurtje! Heb ook 2 nagellakjes van Sinful Colors besteld met de groepsorder dus ben benieuwd!

    ReplyDelete
  4. I love it! Lijkt me een roze tint die ik nog niet vaak ben tegengekomen.. Ik ga zeker eens kijken naar dit merk :)

    ReplyDelete
  5. Mooi kleurtje! En voor die prijs, amai!

    ReplyDelete
  6. Dit is echt een hele mooie kleur!
    En voor (bijna) geen geld! ;D

    Jammer dat ze die hier niet verkopen.

    ReplyDelete
  7. Mooie kleur zeg! Lekker neutraal en goed te dragen naar het werk!

    ReplyDelete
  8. Ik vind het een heel mooi kleurtje!

    ReplyDelete
  9. heel mooi :d ik hou van die nude roze kleurtjes

    ReplyDelete