Friday, May 7, 2010

Polish Of The Day.

Vandaag vond ik het wel eens tijd worden voor Suzi Says Feng Shui. Het is het tweede lakje uit de OPI Hong Kong serie dat ik heb gekocht en de swatch heb ik al een tijd geleden gemaakt. Net als Jade Is The New Black is het een mooie ietwat dusty cream lak. De kleur is leuk, maar toch vind ik JITNB een stukje chiquer. Nu had ik het ook niet zo mooi gelakt, maar blauw maakt mijn vingers vaak bleek en grijzig.
Heel gek, maar volgens mij heb ik nog geen matte nagellak laten zien, hoewel ik toch al een tijd Essie's Matte About You in bezit heb. Met dit lakje besloot ik het eens te proberen, en mat is hij eigenlijk ook best leuk! Alleen vind ik het jammer dat lakjes meteen zo chalky worden als je er MAY overheen doet.

5 comments:

  1. Ik ben ook niet zo heel erg te vinden voor blauwe nagellak, maar deze tint vind ik wel heel mooi! De matte versie ook trouwens, ik moet m'n Essie MAY weer eens wat vaker gaan gebruiken :)

    ReplyDelete
  2. Mooie kleur. Ik hou wel van blauwe nagels maar ik kan hem zelden aan, blauw is niet echt workproof.

    ReplyDelete
  3. och, ik kwijl altijd op die als ik langs de etalage kom.. erg mooi! jammer van de fokking prijs haha :P

    ReplyDelete
  4. Mooi kleurtje! De matte versie vind t ik mooist!

    ReplyDelete
  5. Ik vind dit echt een prachtige nagellak, zowel mat als glanzend.

    ReplyDelete