Sunday, May 2, 2010

Polish of the day.



Dit is voor mij echt een kleur waar ik vrolijk van word als ik naar mijn nagels kijk! Dit is de kleur Hustle van LA Girl uit de Disco brites serie. Hustle is een bijna neonpaarse nagellak. Dit zijn 2 laagjes en dan is de lak al dekkend. Ik kan eigenlijk niet echt iets zeggen over de houdbaarheid, want ik heb bijna nooit een lakje lager dan 2 dagen op. Maar hij was na 2-3 dagen nog niet aan het chippen :)

De lakjes van LA Girl bevallen me trouwens erg goed! Goedkoop, enorm veel verschillende kleuren en ze brengen ook fijn aan. Ze zijn o.a. te koop bij Cherryculture.com voor $2,80

Sorry voor de slechte foto, maar laat wel behoorlijk goede de kleur zien.

7 comments:

  1. mooi kleurtje! maar de nagellak is toch van LA Girl ipv. LA Colors?

    ReplyDelete
  2. @ Beautyofcosmetics: hetzelfde bedrijf andere lijn, ik zal het even aanpassen :)

    ReplyDelete
  3. oehh echt iets voor mij! want! ^^

    ReplyDelete
  4. @ prettybudget: misschien moet je dan maar meedoen met de groepsorder cherryculture? ;)

    ReplyDelete