Sunday, May 30, 2010

My First Chanel - Lipstick.

Tijdens mijn no-buy stuitte ik op de "Les Pop Up de Chanel" collectie. In eerste instantie was ik alleen benieuwd naar de nagellak, maar omdat die allemaal al uitverkocht waren snuffelde ik nog wat bij de lipgloss en lipstick. Genial was een lekkere felle koraalkleur. Ik besloot hem op te laten brengen, ik had tot dusver alleen maar wat Rouge Coco lipsticks op mijn hand geswatched. Tot mijn verbazing kon ik zo'n felle kleur gewoon hebben. Iedereen complimenteerde me dat de kleur zo goed stond, maar ik twijfelde. Op zich schuw ik geen kleur,maar dit is toch wel heel iets anders. Toch besloot ik hem te kopen. Zo, kan er weer iets van mijn wishlist geschrapt worden ;)
Alleen het doosje al. Met de gouden letters en de franse teksten geeft het een instant luxe gevoel.
De lipstick zit in een glimmende zwarte huls. De huls heeft aan de onderkant het bekende Chanel monogram in goud gedrukt. Als je op het logo drukt dan komt de lipstick tevoorschijn uit de zwarte huls. Mooi systeem!
En natuurlijk het Chanel merk in de lippenstift, het toppunt van luxe! Sorry voor de productfoto's, mijn camera werk even niet zo lekker mee.

De lipstick is een Rouge Allure. Volgens Chanel:
An instant icon, this luxurious lipstick formula combines lustrous colour, sensational comfort and fabulous wear. Purely CHANEL: the subtly etched, world-renowned logo, and an elegant click-open case that provides a most glamorous effect when applying colour.

De formule is erg zacht en heeft een glanzende finish. Hij houdt heel erg lang (zelfs na eten en drinken) en droogt niet uit. Ik vind het echt een hele fijne lipstick. Dan nu over naar de swatches!
Dit is een veeg, de lipstick is zoals je ziet erg dekkend. Hoewel de kleur word aangeduid als koraal zit er toch erg veel roze in verwerkt. Dat vind ik persoonlijk erg mooi!
De lipswatch:
Hij is erg fel (zeker in combinatie met mijn bleke huid), maar dat is ook wel eens leuk. Zoals je ziet komt op deze foto's het roze in de kleur naar boven, in 'het echt' is hij iets meer koraal.

13 comments:

  1. Héle mooie kleur! Staat mooi op je lippen ... volgens mij echt een super aankoop ;D

    ReplyDelete
  2. Hehe NO buy maar je gaat steeds na de duurdere
    merken :)

    ReplyDelete
  3. Wow, wat een mooie kleur! En ik ben jaloers op jouw mond ;-)!

    ReplyDelete
  4. Wat een ontzettend mooie kleur!

    ReplyDelete
  5. Mooooooi :d die koraalachtige tintjes worden ook nog eens mode deze zomer dus super keuze

    ReplyDelete
  6. Prachtig! Ik snap ook precies wat je bedoeld met dat luxe gevoel. Dat heb ik ook elke keer als ik mijn lancome mascara of Mac producten zie liggen in de badkamer.

    ReplyDelete
  7. Supermooi! Ik ga zaterdagmorgen heel veel dutyfree shoppen in Zaventem :) Hopelijk kom ik deze ook tegen :)

    ReplyDelete
  8. Ik heb er ook naar staan kijken maar voor mij is hij net dat tikje te fel. Ik durf dat niet echt dragen en dan is het jammer daar zoveel geld aan te geven, maar als je het wel durft is het natuurlijk een prachtkleur.

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige kleur lipstick!

    ReplyDelete
  10. mooi zeg! ik vind chanel wat duur ma mss een leuk verjaardagscadeau??

    ReplyDelete