Thursday, May 27, 2010

Mini Shoplog.

Zoals jullie weten is mijn no-buy voorbij. Nu had ik stiekem al wat spulletjes gekocht, maar vandaag mocht ik van mezelf wat spullen van mijn wishlist kopen. Op naar Sephora! (Ze zien me vast weer aankomen...) Ik was erg onder de indruk van de Make Up Forever Face and Body foundation, dus ik was van plan die te kopen. Mijn allereerste vloeibare foundation. Spannend! Na nog wat advies gevraagd te hebben heb ik een andere kleur gekozen dan de Franse MUA mij in eerste instantie had aangeraden. Bij nader inzien was hij te donker. (Prijs: 33,- voor 50 ml)
Toen ik even later Najat van Benefit tegenkwam en nog wat bij de Benefit stand stond te kijken besloot ik dat ik de Coralista toch maar eens moest kopen. Ik wil hem al zo lang. En zeker nu met de zomer voor de deur. Ook mijn eerste Benefit product is in de pocket!
Mijn twee aanwinsten. Heel benieuwd of ik de vloeibare foundation zelf ook mooi op kan brengen zonder pompje en een groot gapend gat onder de dop (en de foundation is ook nog eens heel waterig)... Hopen dat hij niet om gaat vallen ofzo...
Ik vroeg me altijd al af waarom Benefit blushes zo duur waren. Ook was ik heel benieuwd of het hele doosje gevuld was met blush, of dat er gewoon een kleine pan in zat. Op het doosje staat dat er 12 gram product in zit. Even ter vergelijking: In de MAC Dainty blush zit maar 3,5 gram! Je krijgt dus echt waar voor je geld. (Prijs: 32,-)

Daarna liep ik nog even de H&M in en scoorde ik deze bloem, leuk als 'subtiele' corsage ;) (Prijs:4,95)
En tot slot nog een fles Nivea Protect and Bronze zonnebrandcreme. Met de zon en hitte van afgelopen weekend kwam ik erachter dat ik alleen maar oude zonnebrand had. En met de jaren vervliegt ook de beschermfactor. Ze beschermen dus niet goed meer. Tijd voor nieuwe! Ik bescherm me graag goed, dus sinds kort zweer ik bij factor 30. Ik ben het type dat altijd verbrand en eigenlijk nooit bruin wordt. Maar hopelijk kan deze zonnemelk daar verandering in brengen. Hij belooft een natuurlijk bruine kleur (zonder zelfbruiner) maar met optimale bescherming. Ik ben heel benieuwd!
Wel jammer dat zonnebrand altijd zo duur is... Hoe hoger de factor, des te duurder de flacon. Deze kost normaal 15,99 euro! Alle Nivea producten zijn deze week in de aanbieding bij de Kruidvat. Op 1 product 15% korting, op twee 20% en bij drie 25%. Maar goed, liever goed beschermd dan over een aantal jaar een enge huidziekte... Alhoewel, na het lezen van dit artikel op SimplySuzy ben ik daar niet zo zeker meer van...

6 comments:

  1. Mooie haul! Ik denk dat als die foundation een beetje waterig is dat je hem zeker heel goed moet schudden voor gebruik :) Ben wel benieuwd naar de foundation :)

    ReplyDelete
  2. Ik ben ook benieuwd naar die FDT!
    Van Benefit heb ik ook een blush (Georgia) maar helaas reageer ik er allergisch op!

    ReplyDelete
  3. Die foundation is gewoon heel dun, net omdat hij maar weinig dekking heeft. Ik heb die uit de mufe winkel in brussel, en met een pompje bij (maar de mua deed het zonder pompje, die draaide gewoon het flesje om, zodat er was in de dop was, en haalde het dan daaruit met haar kwast)

    ReplyDelete
  4. @Katrien
    Met een pompje? Geluksvogel! Ik heb het nog nagevraagd maar alleen de testers hadden een pompje en ze werden ook niet los verkocht... Ik wist wel dat de foundation zo dun was, maar met die grote opening is dat ineens een minpuntje. Ik zal de manier die jij noemt eens proberen, klinkt handig!

    ReplyDelete
  5. Die Benefit blush is echt héél mooi, maar ik vind 32€ nog steeds té veel :D maar toch... En die foundation ziet er ook echt héél leuk uit!

    Ben benieuwd naar de reviews?!
    Kusjes

    ReplyDelete
  6. leuke aankoopjes! die coralista blush is zo mooi hé! die staat ook al heel lang op mijn wishlist!

    ReplyDelete