Friday, May 28, 2010

ELF Studio Line Blushes.

Bij mijn ELF bestelling had ik ook twee Studio Line Blushes gedaan. Sinds kort ben ik helemaal verzot op blush (al gemerkt, misschien?) en dus kon ik het niet laten. Omdat ze maar 3,50 (GBP = 4,15 Euro) waren besloot ik er meteen twee te nemen. En ik ben er erg blij mee, de kleurtjes zijn prachtig!
ELF Studio Line Blush in Candid Coral. Een koraaltint met een vleugje roze, en gouden shimmer. Pretty!
 
ELF Studio Line Blush in Tickled Pink. Een heel zoet, zachtroze poeder zonder shimmer.
De swatches. Rechts Candid Coral, links Tickled Pink. Zoals je ziet geeft de laatste niet zoveel kleur af, maar dat is juist fijn. Zo is hij goed op te bouwen. Wederom ben ik over deze ELF Studio Line producten erg tevreden!

6 comments:

  1. Oeeh, die Candid Coral is prettyyyyy!

    ReplyDelete
  2. Die blushes zijn supermooi! Lijken erg op de verpakkingen van Nars :)

    ReplyDelete
  3. Subtiele kleuren, deze zou ik ook nog willen ^^

    ReplyDelete
  4. Mooie blushes inderdaad! Je maakt me helemaal nieuwsgierig, ga binnenkort ook maar eens wat bestellen bij ELF! :)

    ReplyDelete
  5. Hele mooie kleurtjes! Nou, ik ga ook eens langs de site denk ik (: Ze zijn heel goedkoop :d.
    + Leuke blog!
    Kus

    ReplyDelete