Wednesday, May 26, 2010

Bodyshop haul



Om maar meteen met de deur in huis te vallen: ik ben zondag a.s. jarig! En omdat je altijd in je verjaardagsmaand 10 euro cadeau krijgt van de bodyshop ben ik daar afgelopen week even binnen gewipt.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel gekocht, want het budget was deze keer niet zo heel groot. Maar ik ben er wel heel erg blij mee.

Ik heb de Fuzzy peach bath/showergel gekocht. Deze douchegel uit de originals lijn doet me denken aan een cadeautje van lang lang geleden. Dus ik heb deze douchegel uit nostalgische overwegingen gekocht en hij ruikt natuurlijk heerlijk zomers naar perzik *jummie*

Ik wilde heel graag een facewash en eentje die niet al te agressief zou zijn. Ik krijg met reinigingsmilk niet echt een schoon en fris gevoel en tonic is zo heftig voor je huid dus leek me een fasewash wel een goede aanvulling op mijn reinigingsritueel. Dus koos ik deze uit van de Nutriganics lijn, tegen de eerste tekenen van het ouder worden, aldus de verpakking. Dat is niet de reden dat ik hem kocht trouwens ;)

Bij toeval zag ik deze nieuwe geurolie staan. Ik weet niet hoe nieuw ze zijn, maar de verpakking is in ieder geval veranderd en volgens mij zijn er ook een aantal nieuwe geuren bij gekomen. Ze hebben nu trouwens ook een roomspray. Leek me ook wel lekker, maar die zijn 15 euro dus nu maar even niet. De geurolie is 8 euro en ik heb de geur Jasmijn & white fragrance. Een warme bloemengeur.



En zoals eerder gezegd kreeg ik 10 euro cadeau en daarvoor zocht ik een bodylotion van de Moringa lijn uit.

6 comments:

  1. Leuke spulletjes! Ik wil ook dringend nog eens naar TBS :)

    ReplyDelete
  2. Mooie spulletjes heb je gehaald! Ik zag die nieuwe geurolie en roomsprays ook al, leuk!

    ReplyDelete
  3. Lekkere spulletjes!
    Krijg je die 10 euro cadeau als je iets koopt of gewoon sowiso? En moet je dan je ID laten zien ofzo?
    ben bijna jarig namelijk (A)

    ReplyDelete
  4. @Sabine
    Als je LoveYourBody lid bent (kost 10 euro voor 1 jaar) dan krijg je op vertoon van je pasje in de maand van je verjaardag een cadeau ter waarde van 10 euro (eigenlijk betaal je het dus zelf). Maar, met die LoveYourBody pas kun je ook het hele jaar door met 15% korting shoppen. Bovenop sales prijzen enzo. Dus als je vaak bij de Body Shop koopt dan is het wel de moeite ;)

    ReplyDelete
  5. Ik heb die originalslijn pas gisteren ontdekt maar ik vind hem zo leuk. Er zitten echt interessante producten in. Ik ga er me zeker enkele aanschaffen.

    ReplyDelete
  6. Okee ;) nou dat ga ik misschien wel doen dan

    ReplyDelete