Tuesday, May 11, 2010

Bijna voorbij project 10 pan.

Ik ben nu gestrand op 9 producten die ik al op heb gemaakt. Ik had even geen zin om foto's te uploaden. Maar dit is the story so far..

Zwarte Hema nagellak
Ik kan denk ik nog twee keer mijn nagels met deze lakken. Jeeh bijna op!

Koraalkleurige Hema nagellak
OP!! :D Hiep hiep hoera!!

MAC mini lustreglass in Pinkarat
Deze is op!!

Beautyrehab van Eyeko
Ik had een schraal plekje op mijn neus dus daar komt hij wel van pas:)

H&M tropical fruits lipgloss
Nog niet echt heel erg veel verandering. Deze blijf ik gewoon gebruiken, maar niet op een dwangmatige manier.

Pom pom chic oogschaduw sample
Deze heb ik gebruikt op mijn lippen. Als oogschaduw vind ik hem te glitterig. Van de lieve roze kleur blijft niets over als je hem op je oog hebt aangebracht. Dan zie je alleen maar shimmer met een roze waas.

GOSH 246 oogschaduw
Dit is mijn dagelijkse highlightkleur, maar hij is nog steeds niet op! Pas over een maand of zo.. Qua kleur lijkt hij een beetje op shroom van MAC.

Nivea Young getinte dagcreme
Nog steeds niet gebruikt. Wel gevonden inmiddels... en weer kwijtgeraakt :S

Celestial dagcreme van LUSH
Jeeeh I hit pan!

OPI Nail envy
Afgelopen week 1 keer gebruikt. Er zit denk ik nog in voor nog een keer lakken, maar hij is echt te dik en stroperig geworden. Dus deze gaat ook de prullenbak in.

Paarse creme oogschaduw van Essence
Ik vind het een hele mooie kleur, maar je kunt hem niet echt als oogschaduw gebruiken. En waterproof is hij ookal niet. Eerdet spetterproof ;)Afgelopen week 1 keer gebruikt als basis.

GOSH popstar lipgloss
GOSH lipglossen stinken! Dus ik gebruik deze soms, maar niet dwangmatig. Hij gaat zo langzamerhand wel op :)

Hema basecoat
Afgelopen week heb ik hem een keer of vier gebruikt, maar hij is helaas heel zuinig in het gebruik. Dus hij is nog lang niet op. Ik heb nog tweederde te gaan. Waarom had ik ookal weer zoveel nagellakachtige dingen gedaan?

Mask of Magnaminty van LUSH
Op, ligt al in de prullenbak.

3-1 cream van Eyeko
Hoelang doe ik nog met deze cream. Misschien moet ik 'm maar mengen met een bodylotion? Voor een glowy effect?

Lichte taupekleurige oogschaduw van Etos
Mijn moeder gebruikt hem op dit moment. Wel een mooie dagelijkse kleur.

Gingerlotion van LUSH
Lekkere dikke creme, deze kost me totaal geen moeite om te gebruiken :)

De producten die strijden naar de laaste plek op het project 10 pan lijstje zijn: het zwarte lakje van de Hema, de paarse cream eyeshadow van Essence, beautyrehab van Eyeko en Celestial dagcreme van LUSH. Nog maar 1 product op te maken!! Ik denk dat dat me deze week wel moet lukken.
 En hoe is het met opmaken bij jullie?

2 comments:

  1. Goed gedaan zeg! Ik moet ook eens zo'n projectje starten. Ik weet alleen niet goed welke productjes in aanmerking zouden komen. Ik heb er te veel. xD

    ReplyDelete
  2. Ik ga hier morgen ook even een artikel over schrijven. Zodra veel dingen op zijn kan ik weer lekker nieuwe dingen kopen! Heb er nu al zin in haha :D

    ReplyDelete