Sunday, May 16, 2010

Beautydoelen #2


Een hele tijd geleden maakte ik er al een post over: beautydoelen. En eigenlijk na een paar weken heb ik er niets meer meegedaan. Maar nu wil ik het eigenlijk wel weer oppakken. Niet met een speciale reden of zo, maar gewoon omdat ik het leuk vind. Dus heb ik iets nieuwe bedacht: ik kies elke week een doel uit en dan probeer ik dan een week lang te doen.


Dit waren mijn vorige beautydoelen. Ik heb er dus een aantal bij bedacht, maar die zal ik later wel toevoegen. Mijn eerste beautydoel is om een week lang elke dag oorbellen in te doen. Ik heb er ontzettend veel, maar ik vergeet vaak om ze in te doen. Ik zal proberen om er foto's van te maken, welke ik heb gedragen enzo. Dus wie weet zien jullie wel Faces Of The Day voorbijkomen. Tenminste als jullie dat leuk vinden? So there is more to come!




Mijn doelen:

1. Minimaal 1 keer in de week een maskertje op doen. Ik heb echt heerlijke maskertjes, maar ik gebruik ze veel te weinig.
2. Een week lang alleen maar felgekleurde lipstick of lipgloss dragen. Ik durf nog niet altijd even goed met felgekleurde lippen over straat. Om daar overheen te komen, mag ik van mezelf een week lang dus alleen maar met felgekleurde lippen over straat.
3. Elke dag een andere ogenschaduw gebruiken.
4. Elke dag oorbellen in doen. Een aantal jaar geleden had ik samen met mijn moeder een dames- en herenkledingzaak. Als overblijfsel daarvan heb ik ontzettend veel oorbellen. Maar ik vergeet ze gewoon vaak in te doen *schaam*
5. Een week lang alleen op hoge hakken lopen.Ik heb juweeltjes van schoenen, maar ik kies te vaak voor de makkelijke weg: spijkerbroek met platte schoenen.
6. In vier maanden tijd 10 kilo afvallen. Ik moet voor mijn gezondheid 10 kilo afvallen en dit is een redelijke termijn :) Willen jullie hier trouwens over lezen op de blog?
7. 1 week lang alleen maar losse poeder ogenschaduw gebruiken, ook losse poeder blush. Pigmenten en losoogschaduwpoeder is prachtig maar niet erg praktisch om mee te nemen, daarom vergeet ik het vaak te gebruiken.
8. Elke dag me in smeren met bodylotion.
9. Komende maand meer rokjes en jurkjes dragen. Minimaal 10 dagen een rokje/jurkje aan deze maand.
10. En een hele belangrijke : elke dag een stukje voor deze blog schrijven :)
11. Een maand lang elke dag een half uurtje door de woonkamer dansen. Een half uurtje bewegen is het minimaal en dansen is 1 van mijn favoriete bezigheden dus waarom niet thuis voor de tv?
12. Elke dag een nieuw beautyproduct gebruiken. Ik heb nog steeds heel veel producten van oogschaduw tot douchegel die ik nog niet aangebroken heb. Zo probeer ik mezelf een beetje te dwingen niet te zuinig te zijn met mijn nieuwe speeltjes :P
13. Minimaal om de 3 dagen een nieuwe kleurtje nagellak op doen. En nails of the day posten ;)

8 comments:

  1. dat zijn veel doelen! wel leuk bedacht, veel succes ermee!

    ReplyDelete
  2. Wow, dat zijn er veel! Maar wel leuk!

    ReplyDelete
  3. Super leuk! Ik zou ook beter eens zo'n lijst maken. Houd je ons op de hoogte? :)

    ReplyDelete
  4. Leuk!! Er zijn er een paar bij die ik ook zeker moet doen... Geen slecht idee zo beautydoelen, hmmm... ;)

    Petra x

    ReplyDelete
  5. Ik ben wel benieuwd op wat voor manier je wil gaan afvallen en naar updates.
    Ik moet zelf ook weer gaan beginnen, maar zit er nog steeds tegen aan te hikken!
    Oorbellen draag ik wel elke dag, voel me echt heel kaal zonder!
    Nou heel veel succes ermee meid! You can do it ;)

    ReplyDelete
  6. @ iedereen: thanks! Ja het zijn er inderdaad veel, maar ik vergeet sommige dingen om te doen dus gewoon kleine reminders. Ik hou jullie op de hoogte.

    @ Sanne: Ik zal binnenkort eens een post aan afvallen wijden. Wordt vervolgd!

    ReplyDelete