Saturday, April 3, 2010

Winactie!

*Tromgeroffel* Het is zover! De eerste winactie op SomethingSuperBeautiful. Ter ere van onze (bijna) 200ste post hebben we besloten dat het tijd werd voor een winactie. Best een milestone toch? We bestaan nog geen jaar en nu al (bijna) 200 posts. We zijn bijna iedere dag met veel plezier aan de blog bezig en nog steeds kan niemand die grote glimlach van ons gezicht slaan als we het erover hebben. We vinden het echt superleuk om jullie commentaar te lezen en waarderen het heel erg. Daarom willen we graag iets terug doen voor onze lezers!

Wat moet je doen?
# Ten eerste moet je follower zijn van onze blog. We delen liever prijzen uit aan mensen die ons trouw volgen dan aan een lurker die alleen onze site bezoekt voor de winactie. Als je je nieuw aanmeldt als follower, laat dan even een comment achter voor je een inzending stuurt. 

# Ten tweede: stuur een mailtje naar somethingsuperbeautiful@gmail.com
We zijn erg benieuwd wat jullie van onze site vinden. Vandaar dat we graag zien dat jullie de volgende vragen in het mailtje beantwoorden:
- Hoe vaak bezoek je SSB?
- Wat vind je het leukst aan de site?
- Wat zijn de verbeterpunten? Mis je iets op de site? 
- Bedenk een originele vraag voor mij en HeavenlyCinnamon. Na het sluiten van de winactie beantwoorden we al jullie vragen in een post!
En vergeet natuurlijk niet je naam en adres in het mailtje te vermelden voor het opsturen van de prijs!

# Ten derde: plaats een linkje naar onze winactie op je eigen blog. Het hoeft geen grote post te zijn, maar een klein linkje zouden we leuk vinden. We hopen natuurlijk op veel deelnemers!

De winactie loopt tot 16 april 2010 (20:00) De winnaars zullen zo snel mogelijk bekend worden gemaakt.

Wat kun je winnen?
3e Prijs
Een superleuk gouden kettinkje met matroesjka van Accessorize!

2e Prijs
Een Sephora pakketje met drie mooie producten! Een Colourful Palette in de kleur "Kiss From..." Mooie neutrale kleurtjes voor een complete ooglook. Een blush in de kleur "Peche Tendre" een mooie zachte perzik/roze kleur. En natuurlijk een nagellakje. "Passion" is een hele hippe koraalkleur.

1e Prijs
Een superleuk pakket met veel van onze favorieten!
* Een NYX Smokey Eyes Palette. Goede pigmentatie, mooie bruikbare kleuren en handig om mee te nemen. Wat wil je nog meer?
*Een NYX Jumbo Pencil in Milk. Bekend onder guru's als een perfecte oogschaduwbasis.
*Een Milani Blush in Luminous. Een favoriet van ons allebei. Lijkt heel erg op de befaamde NARS Orgasm blush. Prachtige roze kleur met gouden shimmer.
*NYX Round Lipglosses mogen natuurlijk niet ontbreken. We hebben voor de kleuren Sorbet (klik op de link voor een swatch) en  Soap Opera Queen gekozen.
* En om de look feestelijk af te maken een Candy Glitter eyeliner in de prachtige kleur Jade.

Veel succes allemaal!

(Note: Alle prijzen voor de winactie hebben wij zelf aangeschaft. Ze zijn dus niet verstrekt door webshops.)

18 comments:

  1. Super leuk dat jullie alles zelf hebben aangeschaft! Dat heeft vast wat gekost. Volgen mag ook via bloglovin toch? Ik ga zo even een mailtje sturen dan ;)

    ReplyDelete
  2. Leuke actie :)! Ik volg jullie via bloglovin'!!

    ReplyDelete
  3. Leuke winactie ! Ik heb alleen geen blog ? :(

    ReplyDelete
  4. ik volg jullie via google reader account

    kan ook via blogloving? die vind ik handiger de google
    reader blijf vaak vast zitten.
    Bij google reader ben ik Andrea81
    Maria Andrea van der wall Arneman.

    ReplyDelete
  5. @ MarieAndrea, bloglovin mag natuurlijk ook!

    @ Karolien: een blog hoeft niet, je mag ook gewoon zo meedoen :) Wees gerust ;)

    ReplyDelete
  6. Leuke prijzen! Ik doe zeker mee!!! ;D

    ReplyDelete
  7. leuke prijzen! Ik ga je nu gaan volgen met blogloven!

    ReplyDelete
  8. wow ik de 1e prijs

    Is zooooo leuk ik echt gek op NXY

    Candy Glitter Jade
    Soap Opera queen die wou ik allang kopen maar was
    altijd uitverkocht

    sorbet is zoooo mooi

    Melk was ook uitverkocht en ik kochte en zijn plaats
    cottage Cheese

    zo echt fijn zijn

    ReplyDelete
  9. leuke winactie! heb meegedaan ;-)

    ReplyDelete
  10. och! een mens is eens even een tijdje niet op het net en dan zijn er al zulke fijne acties :p ik ga zeker meedoen en ik heb sinds kort bloglovin waarop ik jullie al volg ;)
    maar vooral: proficiat met jullie 200ste post (kan het bijna niet geloven, het lijkt wel gisteren dat jullie begonnen!) en dat er nog vele mogen komen :)

    ReplyDelete
  11. Leuk! Ik doe mee =)

    ReplyDelete
  12. Super leuke blog! Heb je blog leren kennen via PrettyBudget en ben echt al compleet fan! Echt super om te zien hoe de lakjes e.d. eruit zien in het 'echt' !!! Ik doe mee!

    ReplyDelete
  13. Dit is eigenlijk pas mijn eerste keer dat ik hier op de site zit, dus ik weet niet zo goed of ik eigenlijk wel mee hoor/mag doen? Maar ik stuur direct alsnog een mailtje en hierin zal ik dat duidelijk zetten! :)

    ReplyDelete