Sunday, April 4, 2010

Update.


Hai!
Allereerst vrolijk Pasen! Wie is er al misselijk van de paaseitjes?
Jullie hebben je misschien wel afgevraagd waarom het de afgelopen week zo stil was op onze blog. Nou NeonRocks en ik zaten tot over onze oren in het werk voor onze studie. Maar met een paar dagen vrij voor de boeg, hebben we weer meer dan genoeg tijd om wat posts te schrijven. En na een artikel van 3000 woorden ben ik wel toe aan wat leuks!

Wat kunnen jullie deze week verwachten?

* Swatch requests van MAC- Coconut ice, Essie Van D'go en OPI Do you lilac it?
* Een favoritespost
* Wishlistpost
* Misschien een collectiepost? Lijkt jullie dat wat? En zo ja, wat willen jullie dan zien en van wie?
* Hauls, ik heb nog het een en ander liggen wat ik steeds vergeet te laten zien! *shame on me* En ik ga woensdag eens ouderwets winkelen met mijn moeder!
* Twee reviews..
* Meer??

Oh en hebben jullie trouwens gezien dat we een winactie houden? De prijzen die je kunt winnen zijn een paar van onze favorieten. Dus doe mee als je ze wilt proberen!

Hebben jullie zelf verder nog verzoekjes? Bijvoorbeeld een Face of the day? Of swatches van mijn NYX round lipgloss? Of misschien zitten jullie wel met een beautyprobleem en hebben jullie een vraag aan ons? Alles mag!

En wie gaat er eieren zoeken?

Fijne paasdag!

Liefs,

HeavenlyCinnamon

5 comments:

  1. Jullie ook een Vrolijk Pasen toegewenst!
    En ik kijk uit naar de komende artikelen!

    ReplyDelete
  2. Ben benieuwd naar de komende artikelen :) En ook een Vrolijk Pasen toegewenst!

    Ik zat net even terug te kijken bij jullie hauls en daar stond ook een Chanel Blush bij. Daarover wil ik wel een review lezen :) En die haul is overigens nooit afgemaakt dus ik hoop dat die ook bij de hauls komen ;)

    ReplyDelete
  3. Vrolijk pasen!

    Ben benieuwd naar de artikelen!

    ReplyDelete