Friday, April 30, 2010

Update project 10 pan.

Deze keer gaat project 10 pan harder dan verwacht. Ik heb in de eerste tien dagen al mijn geurtje van de Bodyshop, Vanilla deelite lotion van LUSH, Essence zeep zonder water, oogpotlood van Hard Candy en mijn Loreal mascara opgemaakt! * mijn mond valt open* Wat veel he! Vijf al! Zes als je het masker van LUSH meetelt. Ik ben dus al op/over van mijn project 10 pan, dus als ik nog zo'n goede week heb dan ben ik er al over een week vanaf.

Zwarte Hema nagellak
Deze heb ik afgelopen week 1x gebruikt.

Koraalkleurige Hema nagellak
Er zit nog steeds genoeg in vooor 1 x lakken. Nog niet gedaan...



MAC mini lustreglass in Pinkarat
Hmmm ik ben nu ongeveer op een kwart van deze minilipgloss. Deze moet volgende week wel op kunnen zijn :)

Beautyrehab van Eyeko
Waar heb ik deze nou toch gelaten?? :S * edit gevonden!

H&M tropical fruits lipgloss
Ik heb wel geprobeerd om deze wat vaker te gebruiken. Maar echt veel verandering helaas nog niet:(

Pom pom chic oogschaduw sample
Ik heb deze oogschaduw zondag gebruikt. Wat een hel! Veel te shimmery, daardoor zie je de kleur gewoon nauwelijks. En dat zakje!! Ahhh wat een draak!


GOSH 246 oogschaduw
Dagelijks gebruikt, maar ik zit nu op het punt dat het lijkt alsof deze oogschaduw maar niet opgaat! Frustratie!!!

Nivea Young getinte dagcreme
Hij ligt ergens...maar waar??

Celestial dagcreme van LUSH
Jeeeh I hit pan!

OPI Nail envy
Afgelopen week heb ik wat anders gebruikt. Deze week ga ik weer mijn OPI gebruiken!

Hard Candy glitteroogpotlood in Galaxy
Deze was vrijdag opeens op :) De punt brak af en toen was het gedaan met het oogpotlood! OP!

Paarse creme oogschaduw van Essence
Ik zei de vorige keer al dat het rotzooi is.. en daar blijf ik bij.. Ik heb 'm deze week 1 keer gebruikt.

GOSH popstar lipgloss
Nog maar 3 keer gebruikt.

Hema basecoat
Ik heb afgelopen week nog wat anders gebruikt. Slechte topcoat trouwens!

Mask of Magnaminty van LUSH
De pot zit nog steeds voor ongeveer eenderde vol. Vanavond maar eens gebruiken! Er is helaas water bijgekomen en nu is hij niet meer goed! Deze gaat dus de prullenbak in!

3-1 cream van Eyeko
Deze creme raakt ook maar niet op!

Lichte taupekleurige oogschaduw van Etos
Het lijkt alsof deze oogschaduw maar niet op komt!

Loreal mascara
De stopper was eruit gegaan en ik kreeg 'm er met geen mogelijkheid in. Ik heb ook nog geprobeerd zonder stopper, maar dan zit er zo vreselijk veel mascara op. Dan krijg je geen mooie wimpers, maar een soort schutting.

Gingerlotion van LUSH
Zodra Vanilla Deelite op is ga ik met deze bodylotion verder.

4 comments:

  1. hahahha schutting :') *cheert* you can do it!! :P

    ReplyDelete
  2. Goed bezig! ik probeer eigenlijk altijd zo min mogelijk op te maken, maar ja ik moet er nu toch ook aan gaan geloven! Ik heb zo veel! echt niet normaal ik was gisteren mijn kastje (zeg maar KAST) in de badkamer aan het opruimen en vond heel veel producten waarvan ik niet eens wist dat ik het nog had. En ik moet er nu echt eens wat van gaan opmaken en wat ruimte maken!

    ReplyDelete
  3. goed bezig!! veel succes nog!

    ReplyDelete
  4. @ prettybudget & marijke: Thanks! ik doe mijn best! haha..
    @ Kim: Als je voor verrassingen komt te staan dan is het wel tijd geworden om op te ruimen :P Lukt het al een beetje?

    ReplyDelete