Tuesday, April 20, 2010

Uitslag Winactie!

Afgelopen zondag sloot onze winactie. Er waren maar liefst 17 inzendingen! Gisteren stonden we dan ook voor de moeilijke klus om een winnaar te kiezen. Na druk overleg en veel wikken, wegen en muntjes opgooien hebben we eindelijk onze winnaars gekozen.

Allereerst willen wij jullie allemaal bedanken voor jullie leuke vragen, eerlijke commentaar en enthousiaste reacties, we kunnen na het lezen van de mailtjes maar een conclusie trekken: wij hebben gewoon de allerleukste lezeressen die er zijn, en we hopen jullie allemaal nog vaak terug te mogen zien op onze site!

Nu over naar het officiele gedeelte...Wie zijn de winnaars?

De 3e prijs, een schattig kettinkje van Accessorize met een paar leuke goodies gaat naar....


De tweede prijs, een mooi setje met producten van Sephora, is gewonnen door...


En de hoofdprijs, een pakket met onze favoriete NYX producten en een Milani Blush gaat naar...


Allemaal heel hartelijk gefeliciteerd met de prijzen, jullie ontvangen straks een mailtje van ons. Voor alle deelnemers die niets gewonnen hebben, niet getreurd: we zijn zo enthousiast over deze winactie dat we er zeker meer gaan organiseren! 
En blijf natuurlijk de blog in de gaten houden voor de antwoorden op jullie leuke vragen!

7 comments:

  1. WHOOOHOOO! You just made my day, beautifuls !!

    ReplyDelete
  2. Joehoe, ik heb gewonnen!!!
    Ik ben echt superblij met m'n prijzenpakket!

    Stuk voor stuk mooie spulletjes die ik zeker ga kunnen gebruiken! ;D

    Nogmaals bedankt dames!

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteeeeeerd!! :) Ik ben heeel benieuwd wat jullie van alles vinden!!

    ReplyDelete
  4. Jeeeeej!! Thanks meiden! Ik win normaal NOOIT iets, en nu eindelijk heb ik iets gewonnen! Super leuk, het kettinkje is ook helemaal mijn styl echt heel leuk meiden!! Thank you!!

    ReplyDelete