Friday, April 9, 2010

Review: IDW Winter Warmth Shea Zeep

The Price: 4,25
The Looks: Een prachtige 'plak' zeep met een mooie overgang van bruin naar roze/oranje.
The Smell: Heerlijk! De geuromschrijving was "Brown Sugar and Figs" en dat komt zeker weten terug. Het is echt een lekkere warme wintergeur.
The Good: De zeep is heel zacht en schuimt in combinatie met een puff erg goed. Ook ruikt hij heerlijk en ziet hij eruit om op te eten.
The Bad: Van de geweldige verzorgende eigenschappen heb ik helaas niets gemerkt. In plaats van te hydrateren droogde de zeep mijn huid juist een beetje uit.
The Verdict: Een heerlijk ruikende zeep die lekker schuimt. In combinatie met een bodylotion is er niets op aan te merken.

3 comments:

  1. ik heb ook al shea zeepjes gehad van in de watten en vind ze juist heel verzorgend :-) ik hoef geen bodylotion meer te gebruiken. Het scheelt duidelijk van huid tot huid! :-)

    ReplyDelete
  2. ik vind hem er een beetje vies uitzien :P alsof er gehakt bovenop zit hahahhaaha sry (A)

    ReplyDelete
  3. @ prettybudget
    Haha, nu je het zegt ;) Gelukkig ruikt hij een stuk beter!

    ReplyDelete