Tuesday, April 6, 2010

Review: IDW Silky Shea Souffle

The Price: 9,95 denk ik. Omdat het product niet meer in de webshop te krijgen is heb ik mijn rekening er even bijgepakt. Daar staat 9,95 op, maar voor 60 gram. Terwijl ik een potje heb met 100 gram. Dit ga ik nog voor jullie uitzoeken ;)
The Looks: Een stevig potje met draaideksel en eenvoudig etiket. Als je de pot opendraait zie je een geweldige, romige, luchtige substantie. Slagroom!
The Smell: Eigenlijk geen. Tenminste, ik heb nog geen geur kunnen ontdekken.
The Good: Kijk even hoe het eruit ziet. Goddelijk! De textuur is echt geweldig. Ook is de Souffle heel voedend.
The Bad: Zodra de Shea Souffle je huid raakt verandert hij in olie. En omdat ik geen hele droge huid heb, trekt het heel langzaam in. Tegelijk heb je wel heel veel Souffle nodig om je in te smeren. Echt heel zuinig lijkt het niet. En er blijft nog lang een klein laagje olie op de huid liggen. Het is gelukkig niet heel plakkerig, maar ik vind dat nooit heel fijn.
The Verdict: Fijne bodybutter voor een keertje, maar toch zal ik hem niet snel weer bestellen denk ik.

5 comments:

  1. ziet er wel mooi, maar ik denk dat is een product
    dat je beter eenmalig kan aanschaffen. Omdat het niet
    veel is een beetje duur. Hoe zit het met de houdbaarheid hiervan? ik neem aan dat je niet langer
    dan zes manden ermee mag gaan

    ReplyDelete
  2. Hij ziet er wel superlekker uit! Jammer dat hij niet zo lekker smeerbaar is :o

    ReplyDelete
  3. Ik ben eigenlijk niet zo'n fan van IDW.

    ReplyDelete
  4. ik heb dit product ook gehad en vond het superfijn! ideaal voor de droge huid! Ik ben sowieso verslaafd aan in de watten! :-)

    ReplyDelete