Sunday, April 18, 2010

Project 10 pan...het is weer tijd!

Ik was van plan om deze maand niet al te veel make up enzo te kopen en toen besloot de kruidvat een 50% kortingsactie te houden...FAIL!!! Ik heb weer eens veeeel te veel gekocht. Dat zal ik jullie in een andere post nog wel laten zien.

Dus nu is het tijd om een aantal dingen die rond slingeren op te maken. Ik ben afgelopen week al een beetje begonnen, maar nu focus ik me weer wat meer op deze producten. Ik wil ze trouwens niet allemaal opmaken, maar dus tussen de 5 a 10 producten.

Zwarte Hema nagellak
Ik heb tijdens de kruidvatactie een nieuwe zwarte cremenagellak gekocht van Gosh, Nero, en die wil ik nu heeeel graag gebruiken. Maar ik moet van mezelf eerst deze opmaken, want die van Gosh was ook als vervanger bedoelt.

Koraalkleurige Hema nagellak
Ik denk dat ik hier nog maar 1 keer mijn nagels mee kan lakken..echt bijna op dus! Ik heb de afgelopen tijd veel te veel nagellak gekocht, dus vandaar dat ik er twee op mijn lijstje heb staan.

Ananya parfum van The Body Shop
Dit is het geurtje dat ik afgelopen weken veel heb gedragen en als resultaat kan ik hem nog 1 keer op spuiten en dan..de prullenbak in!

MAC mini lustreglass in Pinkarat
Ik vind het een hele mooie subtiele lipgloss en deze kost ook niet al te veel moeite.

Beautyrehab van Eyeko
Een soort van Rosebud Skinsalve achtig zalfje dat voor elke kwaaltje geschikt is. De tube zit denk ik nog voor 1/3 vol.

Essence zeep zonder water
Deze heb ik afgelopen week al opgemaakt. Erg handig om in je tas te hebben als je veel onderweg bent, zodat je je handen even snel kunt opfrissen.

H&M tropical fruits lipgloss
Ik heb deze lipgloss al bijna een jaar en ik vind het een mooi moment om hem op te maken. Ik heb namelijk fijnere en mooiere lipglossen. En ik vind het zonde als iets ongebruikt in mijn lade ligt.

Vanilla Deelite lotion
Ik heb nog ongeveer 1/3 te gaan voordat dit product op is. Ik heb trouwens vanaf eind januari al GEEN enkele bodylotion of bodybutter gekocht! Jullie kunnen hier binnenkort een review van verwachten.

Pom pom chic oogschaduw sample
Ik vind dit soort samples in zakjes echt vreselijk!! Het lijkt me namelijk best wel een mooie kleur, maar ik heb hem slechts eenmaal gebruikt. Ze zijn namelijk zo lastig in gebruik dat ze nu maar ongebruikt in mijn lades blijven liggen. Zonde!

GOSH 246 oogschaduw
Echt een pure highlight oogschaduw. Ik heb 'm al een hele tijd zoals je wel kunt zien. Maar hij staat al een hele tijd stil en ik wil nu toch weleens beginnen aan mijn MAC shroom oogschaduw. Dit is wel een lastige om op te maken denk ik zo?

Nivea Young getinte dagcreme
Ik heb deze dagcreme nog maar een aantal keer gebruikt, dus om deze op te krijgen.. Dat is wel een uitdaging!

Celestial dagcreme van LUSH
Ik kan niet heel goed tegen deze creme, maar ik vind het eerlijk gezegd zonde om hem niet te gebruiken. Ik gebruik hem nu vooral als handcreme en nachtcreme.

OPI Nail envy
Hier zit niet veel meer in, ik denk dat ik er nog hooguit 4 keer mijn nagels mee kan lakken.

Hard Candy glitteroogpotlood in Galaxy
Ik heb ooit twee van deze oogpotloden gekocht. En het andere oogpotlood is fantastisch, maar in deze kleur is het potlood te hard. En kost het best wel wat moeite om het aan te brengen. Als je het aanbrengt kan het voelen alsof je schuurpapier over je ooglid heen haalt. En omdat het potlood slecht kleur afgeeft moet je de beweging ook nog enkele keren herhalen voor het gewenste resultaat.

Paarse creme oogschaduw van Essence
Crap! Ik heb er geen andere woorden voor. Je kunt deze oogschaduw absoluut NIET als oogschaduw gebruiken. Maar enkel als oogschaduwbasis, want hij brengt nogal vlekkerig aan en dekt niet overal.

GOSH popstar lipgloss
Deze hebben jullie misschien al in een eerder project 10 pan van mij voorbij zien komen, maar helaas is deze lipgloss nog steeds niet op! Ik doe nu weer een poging!

Hema basecoat
Hij werkt gewoon niet! Mijn nagels zijn helemaal verkleurt, iets dat volgens mij tegen gegaan moet worden door het gebruik van een basecoat. FAIL!

Mask of Magnaminty van LUSH
Ik heb dit masker al tijden rondslingeren en ik vergeet steeds dat ik het heb. De pot zit nog voor ongeveer 1/3 vol.

Koperen Rimmel oogschaduw
Deze kleur heb ik afgelopen zomer ontzettend veel gedragen, maar hij is helaas gebroken en nu gebruik ik hem niet meer. Ik ben beniewd hoever ik kom met het opmaken van deze.

3-1 cream van Eyeko
Ik wil een nieuwe vloeibare highlighter!! Maar ik vind dat iets waar ik er geen 10 van hoef te hebben dus maak ik eerst deze op.

Lichte taupekleurige oogschaduw van Etos
Ik ben hier ookal heel ver mee, maar het lijkt alsof deze oogschaduw maar niet op komt!

Loreal mascara
Ik ben niet helemaal kapot van deze mascara en ik wil ook niet al te veel mascara's in mijn collectie hebben. Dus eerst opmaken voordat ik aan een nieuwe begin.

Gingerlotion van LUSH
Zodra Vanilla Deelite op is ga ik met deze bodylotion verder.

Zo dat was het even voor nu! Het lijkt me meer dan voldoende om me even mee zoet te houden. Even een grote lenteschoonmaak! Er komt dit jaar vast nog meer bij en dan blijven veel van deze producten gewoon liggen, omdat er steeds betere, leukere, mooiere spulletjes bij komen. En ik kan slecht dingen weggooien, dus las ik om de zoveel tijd zo'n project 10 pan in, ongeveer een keer in de 3 maanden.

Willen jullie op de hoogte gehouden worden van mijn vorderingen? Zo ja, hoe? Wekelijkse updates? Of als ik een aantal producten heb opgemaakt of als ik er helemaal mee klaar ben?

7 comments:

  1. met de basecaot van hema ben ik totaal met je eens
    niet allen maar worden verkleurd maar blijf niet
    mooi glad waardoor je nagellak niet mooi blijf.
    wat ik gebruik in plaats van is repair streng van
    essence ( doorzichtig die gebruik ik als base
    die werk WAY BETTER , vooral omdat het tegelijkertijd
    zorg voor het herstellen van je nagels.

    Ik gebruik nagellak kleuren zwart met zwarte ondertoon. Dus echt van de diep donkere kleuren
    dus een base heb ik hard nodig.

    ReplyDelete
  2. Succes! Je hebt in ieder geval veel kansen ;)

    ReplyDelete
  3. Thanks!! Ik ga mijn best doen en schoon schip maken! Hoevaak willen jullie een update zien?

    ReplyDelete
  4. Ik neem dat we hebben allemaal hetzelfde probleem met opmaken van spullen dus wekelijks zo mooi zijn
    elkaar steunen lol :)

    Ik heb vandaag mijn laatste druppel reiniging melk gebruik, dus morgen mag ik officieel met die van Boourjois beginnen :) ik heb echt netjes gewacht :)

    Zul ik ook mijn advances bij jou updaten lol om elkaar te steunen in deze missie?

    ReplyDelete
  5. Thanks meiden! Ik vind het ook leuk om over jullie vorderingen te lezen!
    p.s ik heb trouwens al wat opgemaakt! *trots*

    ReplyDelete