Friday, April 30, 2010

Products Used Today.

 
Vandaag weer een "Products Used Today". Bij elkaar is het echt heel veel!
Wederom, op volgorde van gebruiken:
- Depotted Hema Eyeshadow Base
- Hema Make-Up Base
- Maybelline Pure Cover Mineral Concealer in 01
- Wenkbrauwpoeder van H&M
- Cream Eyeliner van ELF
- Oogschaduw uit het Smokey Eyes Palette van NYX
- Max Factor Masterpiece MAX Mascara
- Wit H&M oogpotlood
- Sephora Double Compact Mineral Powder
- ELF Candid Coral Blush
- MAC Tinted Lip Conditioner in Feelin' Good.

Er komen sowieso reviews aan van de ELF producten. Als er verder nog verzoekjes zijn, laat ze achter in de comments!

8 comments:

  1. Is de HEMA make up base fijn? ben ik altijd al benieuwd naar geweest!

    ReplyDelete
  2. @Kim
    Ja, het is echt een aanrader. Kost volgens mij nog geen vier euro en het werkt prima. Mijn oogmake-up blijft nu de hele dag zitten en gaat niet creasen. Het enige nadeel is de verpakking (je krijgt er met de applicator nog geen kwart uit: driekwart blijft dus zitten), maar voor die prijs kan ik er mee leven. Het proberen waard!

    ReplyDelete
  3. Die MAC TLC in Feelin'Good heb ik ook en die is echt heel fijn!

    ReplyDelete
  4. Mooie spullen! De TLC is cute!!

    ReplyDelete
  5. Ik gebruik ook bijna zoveel producten. Best erg eigenlijk haha :D

    ReplyDelete
  6. Wat gebruiken wij vrouwen toch eigenlijk veel zooi, hè? LOL :D

    ReplyDelete
  7. @ Eva & Maaike
    Ja, ben echt heel blij met de TLC. Superzachte formule en subtiel kleurtje = perfect

    @ Roxanne & Suzy
    Ja erg he! Misschien moet ik eens zoeken naar wat meer multifunctionele producten ;)

    ReplyDelete