Wednesday, April 7, 2010

Products Used Today.

Ik stond me net op te maken en het leek me wel leuk om te laten zien welke make-up ik gebruikt heb vandaag. Dit is het stapeltje producten.
Op volgorde van gebruiken:
- Depotted Hema Eyeshadow Base (in Sephora potje)
- H&M Eyebrow Colour
- Maybelline Pure Cover Mineral Concealer (kleur 04)
- Sephora Double Compact Mineral Powder
- MAC Dainty Mineralize Blush
- NYX Eyeshadow Trio Barely There/Champagne/Root Beer
- Mascara Lash Stiletto van Maybelline
- Rosebud Salve Original
- NYX Round Lipstick in Indian Pink

Zouden jullie het leuk vinden om ook zo'n post te zien van bijvoorbeeld verzorgingsproducten? Als je benieuwd bent naar reviews of swatches van een van deze producten, laat het weten in de comments!

Allemaal al meegedaan aan de winactie? ;)

5 comments:

  1. Zeker, ik heb indian pink zelf die is echt een
    mooi shade

    ReplyDelete
  2. MAC Dainty en rosebud heb ik vandaag ook net gebruikt ^^

    ReplyDelete
  3. leuk artikel! dainty is zoo mooi!

    ReplyDelete
  4. Dainty is echt mooi! :) Ik vind het altijd leuk om te zien wat mensen gebruiken!

    ReplyDelete