Wednesday, April 28, 2010

Polish Of The Day.

Gosh Rainbow. Ik had er over gelezen, er swatches van gezien... Maar ik ben hem jammer genoeg nog nooit tegengekomen in de winkel. Toen ik laatst bij HeavenlyCinnamon was om de prijswinnaars te kiezen, snuffelde ik even door haar stash. Stiekem wilde ik het lakje toch graag proberen en ik mocht hem lenen!
Ik besloot hem meteen maar te combineren met een Catrice lakje wat ik nog niet gedragen had: Plum Play With Me. Eerst een swatch van die kleur zonder Rainbow topcoat.
Een hele mooie paarse cream lak. Ik vind hem chique!
En dan de swatch met Gosh Rainbow er overheen. Is hij niet fantastisch? Ik had niet gedacht dat ik hem zo tof zou vinden!
 Het is echt een crime om er foto's van te maken, dus echt scherp is hij niet. Maar jullie krijgen een idee toch?
Omdat het Gosh lakje een LE was is hij niet meer verkrijgbaar. Hij heeft een tijdje in uitverkoopbakken gelegen, maar ik heb hem helemaal gemist. Ik ben meteen op zoek gegaan naar een dupe en ik kwam uit bij een Nfu Oh lakje in nummer 038. Goede reden om eens iets van dit merk uit te proberen! Ik zal ze binnenkort vergelijken voor jullie.

7 comments:

  1. Hij is echt gaaf he! Ik heb m helaas ook niet. Ik heb wel begrepen dat hij wel in de gewone collectie zit en nog op verschillende plaatsen te koop zou moeten zijn. En anders zou die weer wel binnen moeten komen.. Dit zegt Gosh zelf, dus ik ben benieuwd en hoop dat het zo is!

    ReplyDelete
  2. Oeh met die van Gosh erover is hij echt prachtig! Zonder ook maar met is ie nog mooier!

    ReplyDelete
  3. ik heb hem al in verschillende kruidvaten in het rek zien staan :)

    ReplyDelete
  4. Wow, die twee over elkaar... Supermooi!

    ReplyDelete
  5. GOSH rainbow is echt enorm speciaal! Ik hou er wel meer van met een pikzwarte ondergrond maar het paars is ook goed

    ReplyDelete
  6. Wauw, echt heel erg mooi!!! :)

    ReplyDelete
  7. Mooie combinatie, ik heb zelf twee nagellakjes met flakes van Golden Rose besteld bij konadnail.nl. Die vind ik ook super en het effect is precies hetzelfde. Volgens mij zijn ze nu zelfs nog in de uitverkoop voor €2,50 dus die zijn nu super goedkoop :)

    ReplyDelete