Thursday, April 22, 2010

Polish Of The Day.

 (De foto's zijn weer klikbaar voor vergroting)

Ach, waarom ook niet meteen de Polish Of The Day erachteraan? Hier is Milani Hi-Tech. Een groene holografische lak. Ik had al eerder een holografisch lakje van China Glaze (OMG), maar deze is een stuk goedkoper! Ik heb nog nooit lak van Milani gehad dus ik kan niet beoordelen of dit lakje representatief is voor de rest. Het lakje kost 4,99 (USD) op CherryCulture.com. Dat is omgerekend zo'n 3,70 euro. Geen geld toch?
Het lakje is een beetje lastig op te brengen. Het is een doorzichtige groene basis waar de glitters en holografische 'bestanddelen' in zitten. Ik heb drie laagjes op moeten brengen voor het enigzins dekkend was. De laagjes op zich zijn vrij snel droog, dus dat is wel een pluspunt. Verder durf ik niet echt iets te zeggen over de 'houdbaarheid' van de lak als hij eenmaal is opgebracht. Ik werk nu weer even (uit pure noodzaak) met mijn Hema topcoat, en die is ronduit crappy. Dus ik had al heel snel chips en tipwear. Hij heeft naast een holografisch effect ook nog glitters. In het zonlicht is de nagellak dan ook dubbel zo heftig. Ik vind hem gaaf, al moet ik wel wennen aan het groene kleurtje...

6 comments:

  1. Oh dit lakje is echt prachtig! Ben jaloers op jou nagels, ze zijn echt zo mooi, lengte en vorm zijn echt perfect! Ruilen?? :P

    ReplyDelete
  2. @ Myrna
    Bedankt voor het compliment! :D Mijn nagels zijn verre van perfect hoor, ze splijten en breken bij het minste of geringste :(

    ReplyDelete
  3. ik was heel benieuwd, maar hij is het toch niet voor mij denk ik, ik vind het groen een beetje vies haha
    dus nu benieuwd naar die andere haha

    ReplyDelete