Sunday, April 18, 2010

Polish Of The Day.

 
Nog een Catrice lakje, I Scream Peach! Een dupe van Chanel Orange Fizz, zoals te zien is op de site van Schnuggle. En laat dat nu net een kleurtje zijn dat ik nog overwoog om te kopen. Nu ben ik dus maar 2,50 kwijt in plaats van 21,50 voor een Chanel lakje. Het is ook een hele mooie kleur, alleen een beetje jammer van de formule. Ik begon enthousiast met smeren, mijn vorig Catrice lakje was immers van goede kwaliteit. Maar helaas, deze lak is een stuk dikker en daardoor lastiger aan te brengen. Toen ik uiteindelijk na veel smeren (om strepen te voorkomen) een egaal kleurtje had, moest ik aan de slag met mijn Seche Vite. En die is jammer genoeg overleden. Er zit nog ongeveer een kwart in, maar hij wil gewoon niet meer egaal en dekkend uitsmeren, het is een soort lijm-substantie geworden waar niets meer mee te doen is. Helaas. Ik zou even op zoek moeten naar een goede vervanger die gewoon in Nederland verkrijgbaar is tot ik weer kan bestellen. Heeft iemand nog aanraders?

14 comments:

  1. Leuk kleurtje! Zeker met dit weer :)

    ReplyDelete
  2. ik heb die ook gekocht, en nu ben ik er blij om ook haha :P

    ReplyDelete
  3. Je kan Seche Vite ook kopen in Elke's webshop (Beautybyelke) zij verzendt ook naar Nederland dacht ik ;D

    ReplyDelete
  4. Vind dit ook zo'n prachtig kleurtje!

    Over je te dikke lak en te dikke Seche Vite: heb je verdunner? Echt, ik kan niet meer zonder! Voor Seche Vite heb je volgens mij zelfs speciaal Seche Restore, wat het dunner maakt. Volgens mij kun je deze ook voor nagellak gebruiken, maar ik dacht vooral lak met de oude formule (met de toxische stoffen er nogin ). Maar weet het niet zeker want ik heb zelfs niks van Seche!

    Maar gelukkig zijn er verschillende merken die verdunner aanbieden, zoals OPI, Mavala, P2 etc etc

    ReplyDelete
  5. je hebt wel gelijk over de formule :( wat een bitchy lakje man

    ReplyDelete
  6. nice color !!
    i have a giveaway on my blog come on see if you want !!!

    ReplyDelete
  7. Ziet er mooi uit!

    ReplyDelete
  8. @ Eva's Beautyblog
    Ik zal er eens een kijkje nemen, ik kan echt niet meer zonder ;)
    @ Michele
    Bedankt voor de tip! Had al wel over de Seche Restore gehoord maar ik ga eerst eens verder kijken naar een goedkoper alternatief.
    @prettybudget
    Haha, my thoughts exactly :P

    ReplyDelete
  9. Vind dit kleurtje echt super! Heb hem gisteren aan mijn collectie toegevoegd! :D Die van mij smeert precies wel oke...

    Vind het super dat Catrice allerlei dupes heeft van Chanel! Heb ondertussen al de 'Jade'; 'Particuliere' en 'Orange fizz'; en ze kosten samen nog niet eens zoveel als 1 pakje Chanel! We love Catrice ;)

    ReplyDelete