Wednesday, April 14, 2010

Polish Of The Day.

Op de beautyblogs is inmiddels een ware Catrice hype ontstaan. Lees: je kunt geen site meer openen of er staat wel een haul met Catrice lakjes of swatches van de nieuwe lijn. En ik geef ze geen ongelijk, de lakjes zijn super! Ben er heel tevreden over. De eerste dag dat ik langs het Kruidvat kwam waren er nog drie kleurtjes over. Niet de kleurtjes van mijn keuze, maar vanwege de 30% korting actie nam ik ze toch maar mee. Kon ik in ieder geval de kwaliteit testen. En ik ben blij verrast! Het kwastje is heel precies en werkt heel fijn, de lak is niet te dik, niet te dun en dekt heel goed. Kortom, voor 2,49 kun je ze niet laten liggen. Het eerste kleurtje is "Wrapped Around My Finger". Een paars/roze kleur met shimmer die er in het potje mooi uitzag. Toch was ik bang dat hij een beetje tacky zou zijn, maar dat valt alles mee. Ik vind hem eigenlijk wel mooi. Mooi effect en een mooie glans. Kortom, ik ben heel tevreden en ga ook zeker op zoek naar meer leuke kleurtjes.
 

Nog drie dagen en dan sluit onze winactie. Stuur dus snel je inzending naar somethingsuperbeautiful@gmail.com!

8 comments:

  1. Hoi!
    Dit is mijn eerste post op jullie site! Op verschillende blogs werd reclame gemaakt voor jullie site en bijhorende actie dus moest ik wel eens komen kijken natuurlijk! :D Heb al enkele artikeltjes gelezen, ben nu al fan!

    Heeel mooi kleurtje ook van Catrice!

    Liefs

    ReplyDelete
  2. Mooie kleur! Ik ben ook heel tevreden over de Catrice lakjes! ;D

    ReplyDelete
  3. Deze nagellak is echt super, ook van kwaliteit! Ben van deze meer tevreden dan mijn Opi (die 4 keer zo duur was!)

    ReplyDelete
  4. Mooi kleurtje!
    Welke kleurtjes van catrice zou je nog willen hebben? :P

    ReplyDelete
  5. Oh ik vind het een mooi kleurtje! Ik heb zelf gister ''Sweets for my sweets'' gekocht, en ik denk dat ik die straks even uitprobeer. In het potje ziet 'ie er al mooi uit in ieder geval!

    ReplyDelete
  6. jullie meehypers ;) ;) ik denk dat dit ook weer zo'n lakje is die mij niet zou staan, hoewel ik hem (vooral op de laatste pic) wel mooi vind

    ReplyDelete
  7. Ik heb HEEL lang met deze in mn handen gestaan, maar uiteindelijk toch terug gelegd en The pinker the better gekocht. Qua kleur lijken ze volgens mij wel op elkaar.
    Ik heb de mijne nog niet geprobeerd, maar gaat 1 dezer dagen vast ook gebeuren. Mooi kleurtje!

    ReplyDelete