Sunday, April 4, 2010

Ordered.

ELF UK had deze week een dagaanbieding. 20% korting op alle Studio Line producten. Helemaal goed, dat vind ik nu net de meest interessante lijn. Wat heb ik besteld?
- Eye Transformer Palette
- Brush Shampoo
- Eyeliner en Shadow Stick in Brown
- Blushes in Candid Coral en Tickled Pink
- Cream Eyeliner in Black (ik weet het, ik wilde eigenlijk de MAC Fluidline, maar zo kan ik alvast even knoeien)
- Eyeliner Brush

Bij Cherry Culture:
- Milani Holo Nagellak "Hi-Tech" en "Digital"
- Sinful Colors Nagellak Mint Apple, Soul Mate
- NYX Rouge Cream Blush in "Glow"
- NYX Single Eyeshadow in Iced Mocha en Dark Brown

Natuurlijk ook weer swatches en reviews als de producten binnen zijn!

Vergeet niet mee te doen aan onze winactie!

7 comments:

  1. is het niet duur met dat cherry culture?
    dus met verzendkosten? moet je in de geval veel
    dingen tegelijkertijd bestellen?

    ReplyDelete
  2. @ Maria Andrea
    Volgens mij worden de verzendkosten van Cherry Culture berekend op het gewicht van de producten. Dus hoe meer, hoe hoger de verzendkosten. Maar ik zal het nog even voor je navragen ;)

    ReplyDelete
  3. Leuke spulletjes! Die Milani Holo's lijken me erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Als je een review zou willen schrijven van die cream liner, graag! :D

    ReplyDelete
  5. Ik wil reviews van de cream eyeliner en de eyeliner brush!

    ReplyDelete
  6. Haha, de cream eyeliner review komt voor elkaar! ;)

    xx

    ReplyDelete