Tuesday, April 13, 2010

NYX Round lipgloss swatches #2

Hierbij de lang verwachte swatches van mijn round lipglossen van NYX.
Ik vind het zelf hele fijne lipglossen, niet plakkerig en over het algemeen ook bijzonder gepigmenteerd. Laat ik verder niet teveel woorden vuil maken, maar direct naar de round lipglossen van NYX gaan:


Van links naar rechts Ballerina Pink, Queen of Africa, Doll Pink, True Red, Soap Opera Queen, Amethyst,Whipped en Sorbet. Foto is in direct daglicht genomen dus de kleuren zijn in het echt wat feller van kleur.





Hier volgen de swatches:


Soap Opera Queen, Amethyst, Whipped en Sorbet.



Ballerina Pink, Queen of Africa,Doll Pink en True Red.

11 comments:

  1. Queen of africa is echt mooi soap opera queen ook

    ReplyDelete
  2. Hoe is de geur van deze lipgloss?
    Ik heb echt een onwijze hekel aan glossjes die een geurtje hebben..

    ReplyDelete
  3. @ Sanne
    Ik heb er ook een paar in bezit en ik moet zeggen: de geur is vies. Maar je ruikt hem op je lippen al snel niet meer. Ik vind de glossjes goed genoeg en neem de geur voor lief ;)

    ReplyDelete
  4. ze ruiken een beetje naar sinaasappelsnoepjes

    ReplyDelete
  5. Super bedankt ladies! Ik koop ze dan (voorlopig) nog maar even niet :)

    ReplyDelete
  6. Hoi is die Afrikaan queen erg fel in de lippen.

    ReplyDelete
  7. Die Whipped vind ik zo'n mooie kleur! Moet ik volgende keer zeker meebestellen! ;D

    ReplyDelete
  8. @ MariaAndrea: Die African Queen kan je heel fel(donker) paars maken, maar je kunt hem ook dragen als een bessenkleur.

    @ Eva: Zeker doen! Die kleur bevalt me er goed :)

    ReplyDelete
  9. Ze zijn inderdaad zeer gepigmenteerd.
    Volgende keer maar eens een lipgloss van nyx kopen !

    ReplyDelete
  10. ik vind whipped juist tegenvallen ik ervaar het
    een beetje duntjes waterig, hoe meer van dikker

    ReplyDelete
  11. Ik vind ze echt super zeg!!! Wil echt weer gaan bestellen, het is ZO verslaven!!

    Leuke blog!!

    ReplyDelete