Friday, April 9, 2010

MAC Give me Liberty of London aankoopjes veel foto's!

Hmm even een opwarmertje, wat is de verpakking toch een plaatje!

Hier zie je Ever Hip lipstick, het is een cremesheen finish, mijn eerste!





En dit is Perenial High Style lipglass, de lipglass heeft een creamfinish.



Hier een detail van de te schattige verpakking.








En omdat ik lekker opdreef ben, meteen een swatch van Perenial High Style lipglass en Ever Hip lipstick. Ze zijn eigenlijk allebei heel draagbaar, iets dat je niet verwacht als je ze zo ziet.

Ik heb bough grey oogschaduw ook nog gekocht, maar ik twijfel nog over blue india nail lacquer en Prim & proper blush. Wat vinden jullie? En nee echt nodig heb ik ze niet ;) Wat hebben jullie gekocht?

11 comments:

  1. O wat mooi! Ik heb helemaal niks gekocht van deze collectie :-(. Ik had al spulletjes uit de Spring Colour Forecast en Too Fabuous collectie, dus deze collectie wilde ik even overslaan. Maar de lipgloss... die wil ik wel als ik hem zo zie! Lipstick is ook mooi, maar ik heb al wat van die kleurtjes. Veel plezier met je aankoopjes!

    ReplyDelete
  2. ik vind het een beetje lijken op de whipped van nyx de
    ligloss

    ReplyDelete
  3. ik vind de verpakkingen niets ;-) maar mooie kleurtjes!

    ReplyDelete
  4. Hahaha... @ Marijke uiteindelijk gaat het ook om het product! :P

    @ MariaAndrea: Nee hij lijkt daar totaal niet op! :) hahaha,,,
    Deze lipgloss is koraal kleurig en whipped is veeeel meer nude.

    @ Laura: Sorry! hahaha..Maar hij is echt wel mooi! ;) Ik ga er zeker veel plezier van hebben!

    ReplyDelete
  5. Gaaf! Zou je een lipswatch van Ever Hip kunnen maken? :)

    Volgende week komt m'n beste vriend op visite (uit Engeland) en hij heeft wat MAC goodies van deze collectie voor me gekocht ;) Dus ik ben heeeeel benieuwd :D

    Jouw foto's zien er in ieder geval heel leuk uit! Mooie aankoopjes!

    ReplyDelete
  6. De nagellak en blush die je noemt moet je zeker hebben, zijn heel mooi! Kon ze niet weerstaan.

    ReplyDelete
  7. ik ben nooit zo voor de collecties, heb liever al mijn verpakkingen zwart :p vind dit wel hele mooie kleurtjes! maar ik heb Costa chic die ook al redelijk koraal is en draag hem nooit

    ReplyDelete
  8. Die Perenial High Style lipglass is echt pretty! Wat een mooie koraalkleur zeg!

    ReplyDelete
  9. Wat een prachtige foto's terug! Ik ben helemaal weg van de lipgloss. ;D

    ReplyDelete
  10. leuk leuk leuk
    heb helaas niets van die collectie gekocht.

    ReplyDelete
  11. Die lipstick was schijnt meteen uitverkocht :p dus je hebt geluk dat je hem hebt

    ReplyDelete