Sunday, April 25, 2010

Leuk nieuws van Benefit!

Zoals jullie misschien wel gelezen hebben ben ik een week geleden bij de Benefit Brow Bar in Utrecht geweest voor een Brow Treatment. Het verslag kun je hier lezen. Dat ik er meer dan enthousiast over ben mag niemand ontgaan zijn. Maar gisteren kreeg ik een mailtje van Benefit met hele aantrekkelijke acties...

Op 1,2, 7 en 8 mei krijg je 50% korting op een behandeling bij een Brow Bar! Wil je iets aan je wenkbrauwen laten doen, of heb je wel zin in een mini make-over, dan is dit je kans. Wacht dus niet langer! Loop even binnen of bel met de Sephora van je keuze om een afspraak te maken. Benefit Brow Bars zijn te vinden in Den Haag, Utrecht en Maastricht, de contactgegevens zijn te vinden via de website van Sephora.

Kun je volgend weekend niet? Niet getreurd! De rest van de maand mei is er 25% korting op alle behandelingen. Het is echt ontzettend aan te raden en nu kost een behandeling geen 21 euro, maar 15,75!


En dat is nog niet alles, Benefit heeft nog meer voor ons in petto.
Als je de komende twee weken (vanaf 25 april) twee Benefit producten koopt (waaronder een Stay Don't Stray 360 oogschaduw en concealer primer) krijg je een mini Bad Gal mascara gratis!

Ook als je een behandeling in de Brow Bar hebt gedaan en 1 Benefit product koopt krijg je dit cadeautje. En ik heb gehoord dat die Bad Gal mascara echt wonderen doet.

En stel dat je een behandeling hebt gedaan in de Brow Bar en je besluit twee geweldige Benefit producten te kopen (geloof mij: dat is een hele reële gedachte) dan krijg je een hele mooie Gabbi spiegel cadeau.
Waar wacht je nog op?

3 comments:

  1. Oee altijd leuk dat soort dingen.

    ReplyDelete
  2. Super leuk :D Jammer voor jou dat je het net hebt gedaan haha,

    ReplyDelete
  3. @ Benthe
    Gelukkig heb ik mijn behandeling met een cadeaubon betaald, dus zo er is het niet ;)

    ReplyDelete