Sunday, April 25, 2010

Interesse in groepsorder?


Lip Paints van Barry M.

Een tijdje geleden opperde NeonRocks of het niet leuk en handig was om een groepsorder te doen bij bijvoorbeeld Cherryculture.com
Nou mij lijkt het een leuk idee, maar hoe denken jullie er over? En niet onbelangrijk: waar zouden we dan moeten bestellen? Ik sta voor alles open :)

Hier een paar voorbeelden:

Eyeslipsface.co.uk of be

Cherryculture.com

Beautyticket.com

HQhair.com

Nonpareilboutique.com

Allcosmeticswholesale.com

Barrym.com

Dazzledust van Barry M.

Asos.com

Lush.co.uk


Heb je andere suggesties dan mag dat natuurllijk ook! Ik heb verder nog niet nagedacht over het maximaal aantal deelnemers etc. Eerst maar eens kijken of er geinteresseerden zijn! Dus voor iedereen die geen creditcard heeft of paypal of gewoon niet zoveel in een keer wil bestellen, laat je horen! :)

8 comments:

  1. Ik zou wel mee willen doen! Ikzelf zou graag op ELF, Allcosmeticswholesale of Lush bestellen!

    ReplyDelete
  2. count me in for cherry or nonrepailboutic
    please.

    De assortiment van cherry culture is best breed
    qua NYX

    ReplyDelete
  3. ik weet niet hoe dat precies werk per gewicht of wat
    ? bij de cherry culture?

    voor mij mijn grote belangstelling is NYX

    ReplyDelete
  4. Het liefst allcosmeticswholesale, maar Cherryculture zou ook zeker fijn zijn!

    ReplyDelete
  5. Oeeh ik ben ook geinteresseerd, dan denk ik eerder aan Cherryculture maar en allcosmeticswholesale!!

    ReplyDelete
  6. Hahahaha.. nou volgens mij komt het wel goed met die groepsorder! ;)
    Zo als het er nu naar uitziet wordt het cherryculture, maar het is nog niet beslist! Het mag ook best wat anders zijn hoor!
    Bijv. Illamasqua of sleek make up. Ik heb een creditcard en paypal dus dat zit wel goed ;)

    ReplyDelete
  7. Ik weet niet of je Creditcard hebt, maar Lush UK is altijd leuk :D Helaas, niet voor mij. No-buy atm, ik moet sparen.

    ReplyDelete
  8. super leuk!
    als je bij cherryculture of nonpareilboutique bestelt doe ik mee!

    ReplyDelete