Friday, April 9, 2010

Het is zover...

Ik heb zojuist de Complete Professional Brush Kit van Sigma besteld! Ik kon er niet langer tegen, de zielige kwastjes waar ik nu mijn make-up mee opbreng. Het werkt gewoon voor geen meter. Ook vond ik dat ik wel een cadeautje had verdiend omdat ik na een drukke periode toch alles goed heb kunnen afronden.
Helaas stond de wisselkoers niet erg gunstig, dus ik heb er 63,63 voor betaald, inclusief de verzendkosten. Ik heb er geen brush roll bijgedaan omdat het op zichzelf al duur genoeg is, en ik mijn kwasten toch nooit echt mee op reis neem. Nu is het afwachten... Ben heel benieuwd wanneer ze binnenkomen!

6 comments:

  1. Daar ga je absoluut geen spijt van krijgen! Vind ze nog steeds heel fijn!

    ReplyDelete
  2. Oeh, leuk cadeautje voor jezelf ;) Ik ben wel benieuwd naar die kwasten.

    ReplyDelete
  3. Die premium lijkt me ook wel wat, alleen duur!(relatief niet natuurlijk, maar om zo in een keer te kopen)

    ReplyDelete
  4. Had je gekijken in de Boozyshop? misschieen was het
    goedkoper daar?? dan kan je de blush brush halen

    ReplyDelete
  5. @ Maria Andrea
    Ik heb op Boozyshop gekeken, maar daar is de kwastenset 69,95 exclusief verzending. Dus dit was nog goedkoper :)

    ReplyDelete
  6. ang ok , ik wil ook andere dingen van NYX bestellen
    dat ze hier niet hebben, ik zat te denken aan een
    groeps order ik weet niet of dat goedkoper wordt
    heb je een idee?

    ReplyDelete