Friday, April 16, 2010

Haul Kruidvat.

Gisteren stond het internet er ineens vol mee. Vijftig procent korting op alle make-up bij het Kruidvat! Mijn zusje belde me tussen de middag al hysterisch op of ik het al wist. Ja, maar ik kon niet naar het Kruidvat. Ik baalde als een stekker. Dus vanochtend zette ik de wekker en stond ik om 9 uur voor het Kruidvat. Maar, er was niemand te zien. Ik had grote menigtes verwacht, catfights om mascara en lipgloss, maar niets was minder waar. Ik kon rustig in mijn eentje wat snuffelen. De rekken Essence en Catrice waren zoals verwacht al helemaal geplunderd, en ik liep lang te twijfelen. Heb ik dit wel nodig, is dit wel leuk genoeg... Ondertussen natuurlijk druk omrekenen hoeveel dit grapje me zou kosten. Uiteindelijk is dit de buit:
Ik heb nog nooit producten van Gosh gebruikt, dus daar moest ik nu maar eens wat van meenemen. Een nagellakje van de nieuwe collectie in de kleur Ocean, een Soft'n Shine Lipbalm in Angel en een oogschaduw quatro in Driftwood. Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit.
Het Catrice schap was vrijwel leeg, op dit lakje na. Voor 1,25 wilde ik er nog wel eentje! Dit is Blue's Brother. Ook heb ik meteen een nieuwe Pure Cover Mineral Concealer gekocht van Maybelline. Ik ben er heel blij mee, en ik heb dit keer de lichtste kleur meegenomen. Eens kijken welke het beste bij me past.
Al heel lang liep ik vol belangstelling langs het Essence schap. Nail art is toch stiekem wel leuk... Nu besloot ik gewoon wat spullen mee te nemen. Voor die prijs kan ik het best eens proberen. Ik heb nagelsteentjes, stickertjes en "french manicure tip guides". Hoop dat ik eindelijk eens een mooie french manicure kan maken. Ook vond ik het leuk wat 'gereedschap' mee te nemen om die steentjes aan te brengen. En ik kocht met mijn domme hoofd een nagellijm-pen. Om de steentjes vast te zetten, dacht ik. Daar zit dus al lijm bij. Ik moet eens wat beter lezen!

Verwacht dus weer posts met reviews en swatches! Hebben jullie nog wat leuke dingen kunnen vinden?

(Excuses voor de slechte foto's, beter volgen hopelijk snel!)

9 comments:

  1. Mooie buit! Hier in Belgiƫ is het helaas 0% korting :( Misschien nog eens naar Maastricht dan morgen !

    ReplyDelete
  2. @latanie.
    Ja, ik vind het echt gemeen dat ze deze actie (nog) niet in Belgie hebben! Het is juist zo leuk om dure make-up voor de helft te halen! ;)

    ReplyDelete
  3. Etos heeft deze week ook een actie van 1+1 gratis ofzo iets. Deze actie is dus puur om Etos te dwarsbomen ;) Dus ik denk ook niet dat deze actie in Belgie gaat komen, helaas dames!

    Maarre goed.. Ik kwam dus bij de kassa.. Dat is 28,79 mevrouw.. *OEPS, SLIK*
    Naja anyway, ik ben wel blij met mn spulletjes hoor! Jammer genoeg alleen hadden ze bij die Kruidvat de nieuwe Catrice lakjes nog niet en geen lakjes van Casuelle. Casuelle heeft ook zo'n 10 nieuwe kleuren uitgebracht en ik vind ze super fijn!

    Wat had ik dan wel??
    Het zelfde Gosh lakje als jou! Ocean dus en nog 1 Flamingo. Achteraf blijkt alleen dat ik er al 2 heb die HEEL erg veel op Flamingo lijkt. Ik gok dat je lakjes niet mag ruilen, maar ik ga het zo toch proberen!
    Shadestick beige en een lipgloss van Gosh, 1 Rimmel lakje, 2True lipstick + lakje (+1 voor mn zusje), 2 Essence lipgloss + 2 oogschaduw, 1 lakje en 2 Catrice Mascara's.

    ReplyDelete
  4. geweldige actie!
    Ik heb een gosh primer kunnen scoren, eerst vond ik 'm te duur maar nu had ik het er zeker voor over :D en een mono oogschaduw van catrice.

    ReplyDelete
  5. ze zeiden zelfs dat het ook niet binnenkort kwam :( ik hoop nu dat zij er niks van weten :P
    Angel vind ik echt een van hun mooiste soft'n shines! lekker geshopt weer :)

    ReplyDelete
  6. @ Sanne
    Jij hebt ook lekker veel mooie spullen gescoord zeg! Denk maar zo, je hebt wel mooi 30 euro korting gehad! ;)

    @prettybudget
    Ik hoop voor je dat ze het mis had ;) En Angel is inderdaad mooi, heb hem vanavond meteen opgedaan! Ik wil er meer denk ik :P

    ReplyDelete
  7. ik wat van die piepkleine dingen gescoord
    een oogpotlood van essence voor 50 cent in het kleur breese een zwarte nagellack ( die is vaste kleur)
    voor 80 cent ik was best blij mee

    ReplyDelete
  8. Edit: en nog een Catrice blush!

    ReplyDelete
  9. @ Neonrocks: Ik ben er ook wel blij mee hoor! Maar als de korting er niet was had ik t denk ik ook nooit gekocht :P Anyway, ik ben gisteren nog even terug gegaan en nog meer gekocht (A) De Gosh Flamingo heb ik omgeruild voor een groene. Ik mocht dus toch ruilen, jeeej! Nog een Gosh extreme art eyeliner, een lipgloss en een effect powder! :)

    ReplyDelete