Wednesday, April 21, 2010

Haul CherryCulture.

De CherryCulture bestelling is weer binnen en dat betekent: nieuwe spulletjes! Ik heb me dit keer heel netjes gedragen, al zeg ik het zelf. Vier nagellakjes en drie NYX producten.

Nadat ik de Milani Holo's had gezien op Temptalia wilde ik ze ook hebben. Ik bedoel: Glitters, Holo, vijf dollar, wat wil je nog meer? Digital en Hi-Tech vond ik de leukste kleurtjes. Hi-Tech heb ik al geprobeerd, dus verwacht binnenkort een Polish Of The Day. Ook wilde ik eens wat Sinful Colors nagellakjes. Voor twee dollar per stuk is het het proberen waard. En ze zijn er in ongelofelijk veel kleuren. Ik heb gekozen voor Mint Apple en Soul Mate.
NYX is een fijn merk. Ik hoorde dat ook de Cream Blushes erg goed zijn, dus ik besloot "Glow" te bestellen. Kan ik hem ook meteen opbrengen met mijn Duo Fibre Stippling Brush ;) De kleur ziet er in ieder geval mooi uit. Ook wilde ik na de oogschaduw pallettes wel eens losse oogschaduws proberen. Ik heb Iced Mocha en Dark Brown. Swatches en reviews volgen!
Helaas moeten we nog even wachten op ELF... Misschien heeft die bestelling last gehad van de aswolk?

8 comments:

  1. die blush ziet in iedere geval mooi uit de iced
    mocha ook.

    ReplyDelete
  2. stuk voor stuk mooie dingetjes ^^ benieuwd naar de swatches!

    ReplyDelete
  3. Mooi! de cream blush ziet er erg mooi uit!

    ReplyDelete
  4. Oeh ben benieuwd naar de sinful colors lakjes!

    ReplyDelete
  5. Oeeeh zijn allemaal leuke dingetjes!

    ReplyDelete
  6. Leuke spulletjes!

    btw: ik heb jullie genomineerd voor de Sunshine Award! ;D

    ReplyDelete
  7. Allemaal super leuke spulletjes! Ben benieuwd naar de nail swatches!

    ReplyDelete