Tuesday, April 20, 2010

Gosh Soft 'n Shine Lipbalms.

De 50% korting actie van de Kruidvat vond ik een uitgelezen moment om eens wat Gosh producten te testen. Ik heb nog nooit iets van Gosh gekocht, omdat ik de producten eigenlijk te duur vind. Omdat er op internet hele enthousiaste reviews staan over de Soft'n Shine lipbalms besloot ik er een te proberen, in de kleur Angel. Na het eerste gebruik was ik zo enthousiast dat ik meteen een back-up wilde! En daarbij heb ik ook de kleur Barbie aangeschaft. Ja, nu heb ik er drie inderdaad... Maar dan kan ik tenminste even vooruit zullen we maar zeggen.
Boven Barbie, onder Angel

Ik heb toevallig ook een Slimshine van MAC en daar lijken deze Soft'n Shines heel erg veel op. Alleen qua prijs verschillen ze volgens mij. Als jullie dat leuk vinden kan ik een uitgebreidere vergelijking maken.
De Gosh lipbalms kosten normaal gesproken 8,49. Dat vind ik persoonlijk nogal veel, want het stiftje is heel dun en heel klein.
De Soft'n Shine geeft goed pigment af en is echt een lippenbalsem. Hij smeert soepel uit en is totaal niet uitdrogend. Eigenlijk alleen maar pluspunten dus, behalve de prijs. Erg jammer.
Nog even een paar swatches om de kleuren te laten zien. Ik vind ze allebei zo gaaf!
Swatches op mijn hand (klikken voor vergroting)
En natuurlijk lipswatches!
Gosh Barbie. Beetje een 'out there' kleurtje, maar ik vind hem super! Lekker schattige kleur roze, zonder enige shimmer en mooi dekkend.
Angel is een stukje subtieler. Een gevalletje 'my lips but better' met een gouden shimmer. Een hele mooie kleur voor iedere dag.

Conclusie: de Soft'n Shine lipbalms van Gosh zijn superfijn, al zou ik ze toch proberen te scoren met korting. Als er nog eens zo'n actie komt ga ik zeker nog een kleurtje proberen!

6 comments:

  1. Wow! Barbie ziet er bij jou echt anders uit dan bij mij haha. Op mijn lippen is het een hele felle kleur roze, bijna fuchsia, LOL.

    Op jouw lippen staat 'ie veel mooier :)

    ReplyDelete
  2. Ik vind "Barbie" een mooi kleurtje!

    xxx dandelion

    ReplyDelete
  3. leuk he! ik ben er ook dol op, heb barbie ook en perfect plum

    ReplyDelete