Tuesday, April 20, 2010

Even bijkletsen.

Hai meiden!

Op het moment ben ik nogal druk bezig met een aantal serieuze artikelen over tienermoeders. Bijvoorbeeld over adoptie of abortus. Dat is nogal wat anders dan lekker luchtige stukjes over de nieuwste lipgloss van MAC! Maar dat is wel wat ik leuk vind, die afwisseling. Daar ben ik nu dus nogal druk mee, maar ik vergeet jullie niet hoor ookal plaats ik misschien wat minder berichtjes. Zodra mijn deadline weer achter de rug is worden jullie GEK van alle posts..dat beloof ik jullie!

Ik heb namelijk gisteren eindelijk mijn langverwachte witte MacBook 13 " gekocht!! En wat is ze toch mooi! Meer ga ik er even niet over zeggen, want ik ga haar zeker nog showen! Ik heb besloten dat het een dametje is, maar ik heb (nog) geen naam voor haar bedacht. Hahaha.. Sorry ik ben een beetje raar soms :)

En de post met alle vragen, er zaten ontzettend leuke bij, die komt er deze week ook aan. En wat dachten jullie van een vragenrubriek? En ik beloof weer een swatchrequest te plaatsen. Foto's uploaden zal nu ook wel een stuk makkelijker gaan. Normaal gesproken duurde 10 foto's uploaden anderhalf uur!! :O En nu slecht een paar minuutjes! Ik heb trouwens tijdens de 50% kortingsactie van de Kruidvat ook weer veel te veel gekocht. Willen jullie dat eigenlijk nog zien?

Ik ga weer snel verder met mijn artikelen, want mijn eerste deadline is morgen al! En ik heb wel weer genoeg studie-ontwijkend-gedrag vertoond!

Mochten jullie vragen, ideeën, suggesties of reviewverzoeken hebben laat het ons weten!

Tot snel!

Liefs HeavenlyCinnamon

1 comment:

  1. Nou ja mijn Lapyy heeft ook een naam mijn BF
    pc heeft ook een naam :)

    ReplyDelete