Tuesday, April 27, 2010

EOTD & een ode





Even een klein tussendoortje vandaag, het is niet heel erg beauty gerelateerd. Dus sorry daarvoor :P

Ik had nog wat foto's op mijn camera staan. Dus een EOTD van een hele tijd geleden en een kleine ode aan het liefste hondje OOIT! Hij heette Boris.Hij is op 13 juli vorig jaar overleden en ik mis hem nog elke dag!

Op mijn ogen heb ik een lichtroze oogschaduw van GOSH met in de crease de oogschaduw Luscious van Hard Candy. Zoals je ziet kijk ik niet al te vrolijk, omdat ik wist dat dat een van de laatste keren was dat ik bij hem kon zijn. Maar gelukkig wel voorzien van een vrolijk make-upje!

Misschien dat jullie Boris binnenkort nog wel een keertje voorbij zien komen..

9 comments:

  1. Oh lieve Boris, wat een snoesje! Ik mis mijn vorig hond ook nog steeds... Deel van de familie he? Leuke foto's in elk geval!

    ReplyDelete
  2. och hoe jammer :( waaraan ging hij dood? maar hij zal wel een leuk leven bij je gehad hebben, dat is mss een troost :)

    ReplyDelete
  3. Schattig hondje! En knappe meid ben je!

    ReplyDelete
  4. Wat een lief hondje! Sneu voor je dat hij is overleden, maar hij heeft het vast heel goed bij je gehad.
    Verdriet blijft altijd.. Sterkte!

    ReplyDelete
  5. Thanks meiden! Boris was zeker een deel van de familie! We hebben samen een hele hoop meegemaakt. En ondanks dat hij de laatste paar maanden heel ziek is geweest hebben we het zeker heel erg leuk gehad.
    @ prettybudget: we hebben 'm helaas moeten in laten slapen. Ouderdom & ziek. Maar de laatste dag heeft hij nog wel echt genoten samen met mij. hihi... hij heeft die dag twee keer ijs gegeten en ik heb nog met hem gefietst. Hij in een grote bak voorop genietend van de wind en de buitenlucht.
    @ Latoya: Dankjewel! Doet me goed! Hahaha.. ik had een slechte dag vandaag..so you just made my day ;)

    ReplyDelete
  6. Ahh lieve foto's! En inderdaad je bent een knappe meid!

    ReplyDelete
  7. Mooie foto's!
    En oh, ik vind het zo jammer voor je!
    Tuurlijk mis je hem...

    ReplyDelete
  8. Dankjulliewel! Wat een superlieve reacties allemaal!

    ReplyDelete
  9. Ohnee wat jammer :( MAAr echt toevallig, mijn hond is ook gestorven op 13juli, maar zo'n 6jaar geleden :(

    ReplyDelete