Thursday, April 29, 2010

Eerste groepsorder.


Nou die interesse voor een groepsorder is er wel! Leuk om zoveel enthousiaste reacties te zien! De eerste groepsorder wordt er eentje bij cherryculture.com ! Ik heb hier al vaker besteld en het is me tot dus ver erg goed bevallen. Hun verzendkosten worden berekend aan de hand van gewicht/aantal producten.

Iedereen die interesse heeft in de groepsorder kan mailen op: somethingsuperbeautiful@gmail.com

Ik dacht aan maximaal 5 mensen, anders hou ik het overzicht niet :) Zodra er 5 mensen zich hebben aangemeld, krijgen deze mensen een mailtje van mij met de voorwaarden en afspraken. Mocht je vooraf vragen hebben dan kan je die natuurlijk hieronder stellen, maar mailen mag natuurlijk ook!

4 comments:

  1. jeeej! ik wil heel graag meedoen, maar ligt er een beetje aan wat de verzendkosten worden..

    ReplyDelete
  2. Dat hangt dus af van wat je besteld :)

    ReplyDelete
  3. ik had heel graag meegedaan als ik geld zou hebben! Helaas moet ik t nu overslaan :P

    ReplyDelete
  4. @ Myrna: Jammer! De volgende keer ben je ook weer van harte welkom hoor!

    ReplyDelete