Friday, March 12, 2010

Wishlist.

Aan deze wishlist geef ik maar even geen datum mee, want ik weet zeker dat het deze maand niet meer gaat gebeuren. En de volgende maand waarschijnlijk ook niet. Eigenlijk is dit een beetje een wishlist met 'standaard' producten, basisdingetjes voor in mijn stash. Dingen die in mijn ogen onmisbaar zijn. Ik heb geen enkele ervaring met de producten, dus er zullen er ongetwijfeld geschrapt worden.
Bovenaan het lijstje prijkt een Sigma Brush Set. Ik weet dat ze sinds kort een nieuwe set hebben, maar ik ben er nog niet precies achter of dat een toevoeging is op deze, of een variant. Mijn voorkeur blijft voorlopig uitgaan naar de klassieke "complete brush kit". Ik twijfel nog steeds of ik er een brush roll bij zal kopen. Maar dat zie ik wel als ik het eindelijk af durf te gaan rekenen.
MAC Fluidline in Blacktrack. Bij de Sigma Brush set zit een kwastje om gelliners aan te brengen, dus ik wil daar waarschijnlijk meteen mee experimenteren. Zoals ik al eerder vertelde ben ik heel slecht in het trekken van lijntjes, maar hiermee wil ik wel oefenen!
MAC MSF in Natural. Veel beauty guru's zweren erbij. Het lijkt me een fijne poeder, en zo te horen geef hij een mooie dekking en een natuurlijk resultaat. Eens checken bij de counter of het echt iets voor me is.
Flowerbomb van Viktor en Rolf. Hier zie je de goddelijke 'La Vie en Rose' variant, een speciale zomereditie. Wat was hij heerlijk, maar helaas niet meer hier in de winkel verkrijgbaar. Nog wel bij de Amerikaanse Sephora webshop, maar daar betaal je 80 dollar voor een fles. Ik moet zeggen dat de originele versie ook vrij duur is. Dat is ook de reden dat ik hem nog steeds niet heb gekocht. Daarbij heb ik nog teveel parfums die op moeten voor ik er van mezelf een nieuwe bij mag kopen.
Philosophy producten. Op de een of andere manier heb ik de producten in mijn hoofd helemaal opgehemeld. Geen idee of ze ook zo heerlijk zijn als ik denk, maar met die namen kan dat toch bijna niet anders? Ik weet nog niet precies wat ik zou willen bestellen, maar sowieso een Purity Made Simple cleanser en een shower gel.

Chanel Lipstick. De nagellak kan van mijn lijstje geschrapt (niet dat ik er daarvan niet meer zou willen), maar een lipstick zou ik ook nog wel willen hebben. En dan vooral van de nieuwe Rouge Coco lijn. Mooie kleuren en het lijkt me een fijne formule.

Welke producten mogen volgens jou niet ontbreken in ieders stash?

6 comments:

  1. Ik word helemaal hebberig van deze post :P MSF Natural is echt heel fijn overigens, ik gebruik 'm nu al meer dan een jaar :)

    ReplyDelete
  2. ik moet zeggen dat die lipstick van mij ook ferm kans aan het maken is mijn nieuwe high end lemming te worden!

    ReplyDelete
  3. Ik wil ook zo graag producten van Philosophy maar ze zijn best prijzig! Een MSF wil ik ook nog steeds hebben!

    ReplyDelete
  4. fluidline zeker proberen! kan niet meer zonder

    ReplyDelete
  5. Ik wil ook graag een fluidline. Heb deze week Flowerbomb gekocht 100ML. YUM!

    ReplyDelete
  6. @ Wickedskakid: Lekker he?! Ik word nog steeds blij van dat luchtje! Fluidline is fantastisch! Zeker een aanrader!

    ReplyDelete