Thursday, March 11, 2010

Tag: Things That Make You Happy.

 Dandelion heeft ons getagged, en wel met de "happy tag". Origineel is het de "Happy 10", maar ik weet niet of ik wel aan zoveel dingen kom. Laat ik er anders 5 doen, dan vraag ik daarna of HeavenlyCinnamon de overige 5 doet..

1. Gezelligheid met vrienden en familie. Ik kan echt gelukkig worden van gezellige middagjes met thee en koekjes. De slappe lach krijgen, samen alles delen.
2. De zon. Na de grijze winter vol sneeuw kan ik echt zo gelukkig zijn als ik 's ochtends de zon zie als ik mijn gordijnen open doe! Het geeft energie, ik heb echt het idee dat ik uit een winterslaap ontwaak ;)
3. Mijn vriend. Behoeft niet echt uitleg toch?
4. Internet. In de zin dat je er ontzettend veel dingen kunt vinden die je blij maken. Bloggen maakt me erg blij, ik haal er veel voldoening uit. Blogs lezen is ook leuk. En natuurlijk online shoppen. Maar wat dacht je van alle uplifting plaatjes en teksten die er op het internet te vinden zijn?  Ik verzamel ze in een map en bekijk ze zo nu en dan. Makes me happy.
5. Eten! Cupcakes, chocoladekoekjes en muffins, Ben and Jerry's... Mijn moeders appeltaart. Natuurlijk, het is niet gezond. Maar als je het eet, dan geniet je er natuurlijk dubbel van!

No comments:

Post a Comment