Sunday, March 21, 2010

Swatch request: OPI Mod about you.



Mijn eerste swatch request! Met dank aan Tessa Bd :) Het is OPI Mod about you,een hele mooie babyroze nagellak met een tikje lila erdoor. Afgelopen vrijdag had ik deze op en van al mijn collega's kreeg ik superpositieve reacties! Hij droogt vrij snel en daar moest ik even aan wennen. Ik heb mijn best gedaan om goede foto's te maken, maar de kleur is lastig om te fotograferen.De houdbaarheid van de lak is zoals gewoonlijk weer heel goed :)




Deze afbeelding komt qua kleur het dichtste bij de werkelijkheid.



Sorry, voor het slordige lakken, maar ik wilde 'm meteen op de foto zetten.

5 comments:

  1. Wow! Wat een supermooie kleur!

    ReplyDelete
  2. Lekker kleurtje! Hij lijkt op Guchi Muchi Puchi van Essie. Die heb ik zelf. Nu ik deze swatches zie, heb ik gelijk zin om die weer eens te dragen!

    ReplyDelete
  3. Mooi kleurtje! Mooi neutraal lakje, maar toch opvallend!

    ReplyDelete
  4. Yeey dankjewel :d hij is mooi, wil hem ook!

    ReplyDelete
  5. @ Tessa; graag gedaan! Hij is het zeker waard! Een lakje waar je vrolijk van wordt!

    ReplyDelete