Monday, March 29, 2010

Shoplog.

Zoals altijd was het weer een gekkenhuis bij het V&D Prijzencircus. Persoonlijk vond ik de aanbiedingen niet geweldig, maar toch heb ik wat dingen aangeschaft.
Disney dvd's! Vroeger hadden we een hele rits Disney videobanden maar die zijn inmiddels verdwenen. Ik had al een tijdje zin om al die klassiekers weer eens te zien. Over het algemeen zijn Disney dvd's vrijwel nooit in de aanbieding. Maar twee halen, een betalen laat ik mij geen twee keer zeggen! Ik heb er vier gekocht, en misschien ga ik er nog wel meer halen. Omgerekend is iedere dvd nu minder dan 10 euro. Goed te doen toch?
Hier heb ik lang over getwijfeld. Sabon had een aanbieding van 30 euro voor een set van bodylotion en een bodyscrub. Mijn eigen pot bodyscrub is nog niet leeg en ik heb nog heel veel bodylotion. Alle reden dus om ver bij de shop vandaan te blijven. En het is vast een kleine pot scrub en een kleine bodylotion.
Wat bleek? De fullsizes waren in de aanbieding! En eigenlijk was ik toch al van plan om hem opnieuw aan te schaffen omdat het de beste scrub is die ik ooit heb gebruikt.Normaal is een grote pot scrub 26,95. Een pot bodylotion kost 17,95. Je bespaart dus bijna 15 euro. Toch de moeite, vond ik. Voor de bodylotion heb ik gekozen voor de geur Lavender Rose. Past totaal niet bij de Vanilla Coconut scrub, maar ik ben toch niet van plan ze samen te gebruiken ;)
Verder had La Place Macarons te koop. Mijn computer staat sinds een paar weken vol met plaatjes van deze Franse lekkernij. Wat zien ze er schattig en heerlijk uit! Ik kon ook mijn geluk niet op toen ik las dat ze in Nederland nu ook verkrijgbaar zouden zijn. Ik kocht een doosje met verschillende kleuren/smaken. Ik was wel een beetje teleurgesteld. Ze waren kleiner en minder mooi dan ik me had voorgesteld. En echt goddelijk smaken ze ook al niet. Wel lekker, alleen niet heel bijzonder. Ach, het is leuk om een keertje uit te proberen ;)

Ook ben ik met gevaar voor eigen leven het slagveld dat Sephora heet binnengewandeld (echt waar: mensen slaan elkaar bijna de hersens in om een lippenstift). Maar de spulletjes die ik daar heb gekocht zien jullie binnenkort terug bij de eerste winactie die wij gaan organiseren! Stay tuned!

2 comments:

  1. Macarons zijn echt heerlijk! En je hebt een goede deal gedaan bij Sabon :)

    ReplyDelete