Monday, March 8, 2010

Review: Dr. van der Hoog Mint & Kokos Masker.

Wat belooft het masker? Vochtregulerend en verfrissend masker met mint en kokos.
The Price: Volgens mij zo rond de 1,80
The Looks: Een strak vormgegeven kartonnetje met daarin een zakje met het masker. Vrij standaard. Het masker zelf is een dikke, romige substantie (bijna een soort kwark) met daarin een paar groene stipjes.. De munt?
The Smell: Voornamelijk naar kokos, maar de munt is ook wel te herkennen. Toch moet ik toegeven dat de geur ietwat chemisch is.
The Good: Het masker droogt niet in. Wat een verademing! Ook is het heel makkelijk af te spoelen, je hoeft niet minutenlang te schrobben om de laatste restjes weg te krijgen. In eerste instantie leek het alsof er heel weinig in de verpakking zat, maar dat viel alles mee! Ik had zelf al een giga dikke laag opgesmeerd, maar ook mijn zusje kon haar hele gezicht nog insmeren. Eigenlijk is dit masker dus prima geschikt voor twee keer opbrengen. Twee keer een maskertje voor 1,80, de prijs is ook okee!
The Bad: Het masker prikte een beetje. Ik denk zelf dat het door de munt kwam, maar dat weet ik niet zeker. Ik had daarvoor ook mijn gezicht schoongemaakt met een nieuwe toner, dus misschien had het daar iets mee te maken.
The Verdict: Prima masker! Ruikt lekker, is makkelijk te verwijderen, niet duur en je huid voelt lekker schoon en fris. Wat wil je nog meer?
 
Dit is wat er in de verpakking zit. Lijkt weinig toch?

 
En de rare 'korreltjes' in het masker, wat denk ik de munt moet voorstellen...

1 comment:

  1. Die wil ook nog eens proberen, ik hou wel van mint/munt geurtjes alleen jammer dat die vaak wat prikkelen.

    ReplyDelete