Monday, March 8, 2010

Products I am using right now.

Ik heb dit nog nooit gedaan, maar ik lees altijd graag wat anderen gebruiken. Dus ik dacht waarom schrijf ik het zelf niet eens op :) Het zijn vooral producten die ik dagelijk gebruik. Behalve de echte make up dingetjes die wissel ik dagelijks.

Shampoo: Palmolive Vitaliteit shampoo
Conditioner: Nivea blond haar condiotioner..Golden power?
Douchegel: Snowfairy douchegel van LUSH, boe mijn laatste fles en dan weer wachten tot oktober!
Body moisturiser: Vandaag voor de laatste keer Zwistal bodylotion, morgen een body souffle van Cocoa Pink in de geur Signature White.
Deodorant: Bourjois, speciaal voor zwarte kleding.
Dagcreme: Celestial dagcreme van LUSH.
Blush: LA Girl Bashful en NYX Angel.
Bronzer: Mijn bleke toetje kan wel een bronzer gebruiken, maar ik heb nog geen fijne gevonden.
Highlighter: Gosh 246 oogschaduw.
Eyeshadows: goedkoop palette van Amuse.
Mascara: L'oreal 2 stappen mascara
Lipstick: vandaag geen :)
Lipgloss: MAC Love alert dazzleglass
Nail colour: Frosty Lilac van Gosh

No comments:

Post a Comment