Tuesday, March 16, 2010

Polish Of The Day.

Laat ik de Nail Polish Week toepasselijk aftrappen met een Polish Of The Day. Ik heb een tijdje geleden een Etos glitterlak gekocht, en ik kon niet wachten om hem uit te proberen. Zoals jullie weten ben ik meer van de cream lakjes dan de glitter, maar ik vind flakes echt geweldig. Ik dacht dat de basis van de lak doorzichtig zou zijn, maar helaas... Het is zwart. Maakt niet uit, dan doen we er gewoon een zwart lakje onder toch? Hier Barry M Black, met twee laagjes Etos Effect lak (nummer 905?) en Seche Vite. Ik vind de combinatie echt geweldig. Ik wilde eigenlijk een filmpje maken, omdat de lak in het licht bijna een holografisch effect heeft. Misschien doe ik dat nog wel, want zoals je ziet heeft de camera er weer de grootste moeite mee. Wat vinden jullie ervan?

2 comments:

  1. Ik vind het heel geslaagd :) Zelf ben ik ook niet zo into glitters maar dit vind ik heel mooi

    ReplyDelete
  2. Ik hou wel van glitter! Ik vind het een toffe combi!

    ReplyDelete