Wednesday, March 3, 2010

Polish Of The Day.

Ik had deze kleur al eens in een brochure van H&M zien staan, maar online was hij direct uitverkocht. Ik greep mis. Nu, een paar maanden later, hangt het rek er weer vol mee, dus ik besloot hem mee te nemen.
En hij is erg heftig. Niet gedacht dat hij zo "knal" zou zijn, deze "Blue My Mind".
 
Hij is dus bijna neon blauw, ik denk zelf dat de naam "Electric Blue" meer geschikt was. Maar hij is gaaf! Ik moet er erg aan wennen, maar ik heb echt niets wat er op lijkt. Wat ook wonderlijk is: hij dekt bijna in een laagje. Voor de zekerheid heb ik er twee gedaan, maar de dekking is echt perfect. Er hingen nog meer leuke lakjes bij de H&M dus ik zou zeggen: neem vooral eens een kijkje als je van knalkleurtjes houdt.

4 comments:

  1. Super cool dat hij er weer is :) Ik had em namelijk al niet meer als NOTD geplaatst omdat ik dacht dat hij al lang uitverkocht was. Wat een heerlijk kleurtje is het toch...

    ReplyDelete
  2. Zeker een knalkleur! maar hij is wel echt heel gaaf!

    ReplyDelete
  3. Super mooi kleurtje, als ik hem zie dan neem ik hem mee :)

    ReplyDelete