Wednesday, March 17, 2010

Polish of the day Gosh Ginger.


Gisteravond was ik een beetje met mijn nagellakjes aan het spelen. En toen kwam ik dit lakje van Gosh tegen. Een nude nagellakje, ik had eigenlijk niet verwacht dat ik zo'n nude lakje mooi bij mezelf zou vinden staan. Maar eigenlijk wel! Het is trouwens Gosh Ginger, geen idee of deze nog te koop is?
Normaal ben ik meer van de knalkleuren of vreemde vaak muted kleuren, maar stiekem vond ik dit wel mooi verzorgd staan.

Hij is echt huidskleurig, maar met kleine gouden glittertjes erin. Dit zorgt ervoor dat de lak niet zo doods is. Dit zijn 3 laagjes Gosh Ginger, zonder base- of topcoat. En natuurlijk was ik weer eens ongeduldig, vandaar het deukje op mijn wijsvinger. Het is een mooi lakje als je wel nagellak wilt dragen, maar je bijvoorbeeld in een omgeving werkt waar allerlei aparte kleurtjes not done zijn.Ik vind trouwens de meeste nagellakjes van Gosh erg goed en ze hebben leuke uiteenlopende kleuren.

Wat vinden jullie van de nude trend? Nude make up, nude lips en nude nagellakjes... Iets voor jullie?

Ik moet er zelf nog een beetje aan wennen. Ik hou eigenlijk niet echt van matte oogschaduw, die kunnen heel erg lastig zijn om mee te werken. En ik vind het vaak ook een beetje saai, dus geef mij maar glans! En zo'n nude lakje vind ik wel leuk voor een keertje, maar vind echt gekleurde nagellak toch leuker!

2 comments:

  1. Deze zag ik vandaag nog liggen in de uitverkoopbak! Goed dat ik hem niet gekocht heb, want zo te zien lijkt hij erg op Essence Iced Chai Latte, die ik al heb...

    ReplyDelete
  2. @ Justine: Chai latte is een creme toch? Deze heeft hele mooie kleine gouden glittertjes..Maar die kreeg ik niet lekker op de foto. Hij bevalt me goed, maar morgen weer wat nieuws op.. Moet wel een beetje leuk blijven, de nagellakweek ;)

    ReplyDelete