Monday, March 15, 2010

Polish of the day: Casmere mist.



Sorry voor het slordige lakken, maar ik moest mijn nageltjes gewoon meteen op de foto zetten! Het is Casmere mist van Catrice, een wat ouder lakje. Ik gebruik 'm eigenlijk nooit omdat ik 'm een beetje te gewoon vind. Maar omdat ik niets uit mijn stash ongebruikt wil laten, jullie kennen me inmiddels al een beetje, heb ik er zaterdag Matte about you topcoat van Essie overheen gedaan. En ik vond het een heel gaaf effect geven! Niks geen saai oudroze lakje meer! Hip! een Soort matte nudy tint is het geworden. Door de topcoat licht de nagellak kleur iets op, hij wordt dus wat lichter dan wanneer je 'm zonder topcoat zou gebruiken. Pff, ik kom niet helemaal uit mijn woorden vandaag!

Kleine update: Ik heb weer nagellakjes binnen gekregen:

China Glaze For Audrey
OPI Suzi Says Feng Shui
OPI Jade Is The New Black
China Glaze Happy Go Lucky
china glaze Four Leaf Clover
Essie Lilacism
Essie Van D'Go
OPI Mod About You
Zoya Tallulah

En NeonRocks had deze besteld:

China glaze Strawberry fields
China Glaze Heli-Yum
OPI Suzi Says Feng Shui
OPI Jade Is The New Black

Dus binnenkort komen er weer leuke nieuwe Polish of the day posts aan! Welke van de nieuwe collecties van Essie, OPI, China glaze en Zoya hebben jullie besteld?

No comments:

Post a Comment